I LIDL DOBIJA ŽIG “ČUVARKUĆA”: U poznatom trgovinskom lancu predstavljeno više od 150 proizvoda sa prestižnim obeležjem domaćeg kvaliteta
KOMPANIJA "Lidl Srbija" je dobitnica žiga "Čuvarkuća" za više od 150 proizvoda domaćih dobavljača. Ovo je rečeno u utorak na predstavljanju tih artikala, koji su deo redovnog asortimana tog trgovinskog lanca, a povodom akcije PKS "Stvarano u Srbiji".
- Privredna komora Srbije će ovu nedelju završiti sa više od 700 proizvoda sa žigom "Čuvarkuća", a nije jednostavno dobiti tu oznaku - kazao je predsednik PKS, Marko Čadež. - Veoma se detaljno radi na proveri kvaliteta, a 80 odsto vrednosti proizvoda mora da bude stvoreno u Srbiji. Nije dovoljno samo zapakovati nešto.
Kupovinom proizvoda sa ovim žigom, kako je istakao, kupac bira da pomogne svojoj porodici, prijateljima, ljudima koji su ih napravili, koji stvaraju radna mesta i plaćaju poreze.
- Tim porezima oni plaćaju bolje vrtiće, škole, puteve, dakle, od nas kupaca zavisi u kakvoj ćemo zemlji živeti i kakvu ćemo privredu imati - naglasio je Marko Čadež.
Generalni direktor kompanije "Lidl Srbija" Tomislav Šapina istakao je da su svi proizvodi koji nose oznaku "Čuvarkuća" rezultat partnerske saradnje između PKS, domaćih proizvođača i svih zaposlenih u "Lidlu" koji su godinu dana temeljno i dugotrajno radili na procesu sertifikacije. On je dodao da je privilegiju da dobije taj žig imalo 18 "Lidlovih" dobavljača i pozvao sve da vole i podrže proizvode stvarane u Srbiji. Kompanija planira da za mesec dana, kako je najavio, otvori drugi logistički centar u Lapovu sa 250 novih radnih mesta.