PRAVA IDEJA U PRAVO VREME: Beograđani pokrenuli i uspešno razradili biznis u jeku krize izazvane virusom korona
U JEKU globalne krize izazvane virusom korona troje Beograđana dobilo je ideju i pokrenulo uspešan biznis osmislivši uslugu koja do sada nije bila dostupna u prestonici. Jelena Petrović, Jovana Veličković i Bojan Pecarski do ideje su došli kada su ostali bez vina a u toku je bio policijski čas.
Jelena Petrović, jedan od osnivača firme "Piće na točkiće" ispričala je kako su došli na ideju da sugrađanima omoguće da im piće bude dostupno 24 časa.
– Jedne večeri tokom izolacije, a nakon napornog, radnog dana, uživali smo u ukusu francuskog roze vina. Nakon što smo popili flašu, shvatili smo da nemamo gde da poručimo takvu vrstu pića u večernjim satima. Prodavnice nisu radile, a dostava se odnosila uglavnom samo na hranu. Shvatili smo da u gradu od 2,5 miliona stanovnika, ne postoji opcija dostave pića na adresu. Tako se rodila ideja o sajtu Piće na točkiće!
Jelena je ispričala da su u biznis uložili privatni kapital, a da su se na taj korak odlučili jer su verovali u ideju do koje su došli.
– Prva ideja se javila još letos, ali smo sa ozbiljnijim pripremama krenuli polovinom septembra prošle godine. Kao neko ko vodi računa o svim detaljima, ništa nismo želeli da prepuštamo slučaju. Trebalo je dosta stvari uraditi – pronaći lokal, izraditi web sajt, izabrati vina koje želimo, zaposliti ljude i papirološki sve ispratiti i srediti. Sredinom januara smo bili spremni za početak - kaže Jelena.
Posao su brzo razradili, klijenti su prepoznali pogodnosti koje nude, a posebno je važno bilo to što je za isporuku potrebno najviše 60 minuta, i to u periodu od 12 popodne pa čak do 4 ujutru.
Izabrali su pravi momenat za pokretanje jednog ovakvog biznisa, imajući u vidu ograničavajuće okolnosti kretanja kupaca. Veruju da će posao opstati i nakon završetka pandemije:
– Za ovaj start-up, korona jeste bila osnov ideje, kao i mere koje su tada vladale, ali smatramo da će se u budućnosti sve više ljudi okretati ovoj metodi nabavke i poručivanja. E-commerce je sve popularnija reč i na našem podneblju. Uzor nam je bila Drizzly platforma koja postoji duže vreme (i pre korone). Ona je zabeležila ogroman uspeh, a nedavno je prodata Uberu za veliku svotu novca.
(Bankar.rs)