Od banke uz keš kredit možete dobiti i vremensku prognozu
Sajtovi nekih banaka polako se pretvaraju u svojevrsne digitalne filijale – možete na njima da saznate bitne informacije o proizvodima i uslugama, podnesete zahtev za kredit, otvorite račun.... Ali možete i uživo da proćaskate sa savetnikom. Ovo se skoro desilo u jednoj banci:
- Zdravo, hteo bih nešto da Vas pitam. Kakvo će vreme biti sutra?
- Dobar dan. Nisam sigurna, morala bih da pogledam vremensku prognozu… Da li mogu i da Vam pomognem u vezi sa nekom finansijskom temom?
- Da, da, zanima me keš kredit. Kakve uslove nudite?
- Možete podići iznos od 50.000 do tri miliona dinara. Kamatna stopa je povoljnija ako podnesete zahtev onlajn. Inače, sutra će biti sunčano, oko 15 stepeni, stiže proleće. Rok otplate do 71 mesec.
- Hvala Vam. Nego recite mi kako ste Vi danas? Čudno utiču ove nagle promene vremena…
- Sasvim dobro, Vi? Moram da priznam da ste me malo zbunili sa nekim pitanjima 😊
- U stvari, hteo sam da proverim da li mi odgovore daje automat, to jest ono što zovu čet bot, ili prava osoba.
- Ovde je Ljubica, i „prava“ sam osoba.
- Hm, da li je to isto mogao da mi napiše i automat? 😊
- Nisam sigurna. Stručnija sam za pitanja i savete u vezi sa finansijama i bankarstvom. A po potrebi mogu da Vam kažem i vremensku prognozu 😊
Čet botovi su kompjuterski programi koji imitiraju ljudski razgovor i sve češće su u upotrebi raznih servisa korisničke podrške, i sa razlogom – mogu da „rade“ non-stop, nude instant odgovore na pitanja, i to neograničenom broju korisnika. S druge strane, iako predstavljaju sofisticirano tehnološko rešenje, ne mogu u potpunosti da zamene ljudsku interakciju.
To je naročito slučaj kad je reč o pažljivom razmatranju potreba klijenta i davanja saveta koji je prilagođen njegovoj ili njenoj situaciji. Onima koji žele detaljne odgovore na složenija pitanja, potrebna je potpuna pažnja, koju donosi razgovor uživo, sa pravom osobom. Kako je ovaj razgovor tekao dalje?
- Ne morate mi govoriti vreme, to je bila samo provera da ne razgovaram sa mašinom 😊 Zaista me zanima finansijska podrška. Rekli ste da je rok otplate 71 mesec?
- Da, za gotovinski i kredit za refinansiranje u drugim bankama, uz mogućnost dobijanja dodatne gotovine. Rok može biti i do 95 meseci, za refinansiranje u drugim bankama, kada iznos Vašeg kredita nije veći od iznosa duga koji refinansirate.
- Ok. Ne želim da refinansiram kredit, već da renoviram terasu. Kao što ste rekli, ide proleće 😊
- U tom slučaju možete podneti zahtev brzo i jednostavno onlajn, kad ste već na sajtu. Samo kliknite gore na ’Keš kredit’ i ’Podnesi zahtev onlajn’. Osim što je kamata tako povoljnija, onlajn je zdravstveno bezbednije.
- Znam. Hvala, Ljubice.
- Nema na čemu. Ukoliko imate bilo kakvo pitanje dok podnosite zahtev na sajtu, možete me pitati ovde. Kad podnesete zahtev, biće potrebno samo jednom da dođete do nas i potpišete ugovor.
Podaci Erste Banke pokazuju da se mnogi građani odlučuju za keš kredit kao finansijsku podršku upravo za opremanje ili renoviranje stana, dok su među najčešćim namenama i kupovina bele tehnike, kao i kupovina i popravka automobila.
Takođe, pokazuju i da građani imaju najviše poverenja – čak 67 odsto ispitanika – u direktan kontakt i razgovor sa bankarskim službenikom, dok je drugi najčešći put do željenih informacija poseta veb-sajtu banke. Uvođenjem mogućnosti ćaskanja (četa), Erste Banka je povezala upravo uživo razgovor sa bankarskim službenikom i svoj veb-sajt.
Ukoliko želite da proverite kako to funkcioniše uživo ili Vam je potreban finansijski savet, možete posetiti sajt Erste Banke.