PAKOVRAĆA ĆE RASTERETITI PRELJINU: Do kraja godine trebalo bi da bude završena deonica auto-puta "Miloš Veliki" do Požege
VOZAČI su tokom produženog vikenda za Sretenje u koloni na naplatnoj rampi Preljina provodili i do dva sata.
Slaba im je uteha da za zastoj nije kriva spora naplata, već saobraćajni čep koji je nastao posle rampe, na petlji i u Čačku. U "Putevima Srbije" kažu da ovaj objekat ima dovoljno prolaza i da ne planiraju proširenje, već se nadaju da će do kraja godine problem biti rešen. Sve nade polažu u završetak deonice na "Milošu Velikom" do Požege.
- Prva sledeća naplatna stanica će se nalaziti 12 kilometara niže u odnosu na rampu Preljina, kod mesta Pakovraće. Očekujemo da će se time rasteretiti saobraćaj na naplatnoj stanici Preljina - navode u "Putevima".
- Ona predstavlja privremenu čeonu rampu, a posle otvaranja auto-puta i povećanja broja vozila koja su prolazila kroz nju 2019. je proširena. Prvobitno je imala četiri saobraćajne trake, a sada ima osam, od čega su tri namenjene za ulaz na auto-put, a pet za naplatu, odnosno izlaz sa auto-puta.
Rekord zabeležen 13. februara
NAJVEĆI broj vozila na naplatnoj rampi Preljina zabeležen je 13. februara, a bio je za 112 odsto veći od prosečne dnevne naplate na ovoj stanici. "Putevi" su objavili da je od 12. do 16. februara koridorima prošlo ukupno 657.565 vozila, a da je auto-put "Miloš Veliki" bio najopterećeniji tokom prazničnih dana.
U "Putevima" tvrde da je naplatna stanica Preljina operativno sposobna da propusti i veći broj vozila na sat od onog koji je 12. i 13. februara registrovan.
- Usporenja su pravila vozila koja su prošla naplatnu stanicu i napravila zastoj na magistralnom putu za Čačak i na kružnom toku, što je dovelo do stvaranja kolona vozila koja su došla do same naplatne stanice i samim tim usporila odvijanje procesa naplate - objašnjavaju u "Putevima".
- Zadržavanje vozila registrovano je od izlaska iz Čačka, u smeru ka Užicu, pa unazad sve do naplatne stanice. Prolazak od tunela Brđani do izlaska iz Čačka je trajao do 120 minuta.