ČEKANJE U REDOVIMA POSTAJE PROŠLOST: Kako je ubrzana digitalizacija olakšala život građana u Srbiji
PROCES digitalizacije u Srbiji otpočeo je godinama unazad, ali od pojave korone rodila se dodatna potreba da se svet prebaci na onlajn i postane lako dostupan svima.
U početku nepoverljivi prema tehnologiji, građani su brzo prihvatili novi način života i sve više se prilagodili uslugama koje im olakšavaju svakodnevicu.
Uvođenje digitalnih procesa umnogome je građanima olakšalo dnevnu rutinu. Čekanje u redovima polako postaje prošlost, jer su stvari počele da funkcionišu po principu klika.
Jedan od procesa za koji nam se često činilo da traje večno - otvaranje računa u banci – sada je lako dostupan i ostvariv bez čekanja. Dakle, zahvaljujući olakšicama i mogućnosti da čak i račun otvorimo na klik, slobodno se može reći da živimo u digitalnom dobu i da je ovakav način poslovanja smanjio čekanje u redovima.
Ekspoziture su se preselile na internet, to jest na telefon, što je upravo ono što je građanima bilo neophodno. Tako je Addiko banka omogućila svojim korisnicima da na lak način izbegnu gužve ukoliko žele da otvore račun.
Potpuno digitalan mRačun može se otvoriti od kuće, bez čekanja u redu i poštovanja socijalne distance. Potrebni su vam samo mobilni telefon, lična dokumenta i 15 minuta vašeg vremena. Neophodno je preuzeti aplikaciju sa Google Play-a ili App Store-a, a to se može uraditi i skeniranjem QR KOD-a, koji dodatno olakšava stvari. Sve značajno ubrzava video-identifikacija sa operaterom, i tada ste na samo 17 klikova od svog novog računa. Sledi još jedna inovacija - na kućnu adresu iz Addiko banke stići će vam Debit Mastercard kartica, koja je toliko originalna da ima miris jagode. PIN kod se dobija SMS porukom.
Takođe, svi građani koji otvore onlajn račun koristeći mobilnu aplikaciju do 31.12.2020. i u sledećih 60 dana prenesu zaradu i načine prvu transakciju sa Debit Mastercard karticom, dobijaju 4.000 dinara!
Paket mRačuna obuhvata: dinarski tekući račun, devizni tekući račun u evrima, DinaCard debitnu karticu, Debit MasterCard mirišljavu karticu, elektronsko bankarstvo (Addiko Ebank), mobilno bankarstvo (Addiko Mobile) i aktivaciju SMS servisa.