TRGOVCI STRUČNI I ZA PRANJE: U butiku "Botega del Sarto" odbili reklamaciju bez testiranja odeće
DA je kupac često prepušten volji trgovaca pokazuje i slučaj našeg čitaoca N. M. koji je u butiku "Botega del Sarto" u autlet centru u Inđiji kupio četiri majice istog modela, različitih boja.
Već na prvom pranju majice su se malo skupile i skratile u dužinu za oko pet centimetara, pa više nisu mogle da se nose. Pokušao je da reklamira, ali je reklamacija odbijena.
N. M. kaže da su majice oprane u skladu sa uputstvom na deklaraciji, na 30 stepeni, ali su u radnji tvrdili da nisu pravilno održavane, bez ikakvog dokaza za to.
- Tri majice sam nosio, a četvrtu sam vratio neobučenu. Samo za nju su mi vratili novac - kaže N. M. - Za ostale su rekli da su oprane na većoj temperaturi, što nije tačno. Majice nisu uputili u neku firmu koja se bavi kontrolom kvaliteta, koja bi procenila ko je u pravu, već su "odokativno" procenili na koliko stepeni su oprane. Rekli su mi da mogu da se žalim centrali u Italiji.
I naša redakcija probala je da dobije obrazloženje za ovaj slučaj u srpskom predstavništvu kompanije. Uputili su nas na centralu u Italiji, pa smo na više mejl adresa firme "Botega del Sarto" uputili pitanja o ovoj reklamaciji. Ni posle više od mesec dana nismo dobili odgovor.
- Sve se svodi na to da mušterija u ovoj radnji nikako ne može da bude u pravu - kaže naš čitalac. - Prodavačice su bile ljubazne i pune razumevanja, ali nemoćne da bilo šta urade protivno politici kuće za koju rade, koja očigledno nije zainteresovana za poštovanje prava kupaca.
KVALITET
- RAČUNAO sam na italijanski kvalitet robe, ali sam se prevario - kaže N. M. - Majice su bile na 70 odsto popusta i kupljene su za oko 2.300 po komadu. Prva cena bila je veća od 7.000 dinara za jednu majicu.