UKIDAJU SE BLAGNE U FILIJAMALA EPS: Bez provizije samo e-plaćanje računa za struju

E.B.T.

08. 10. 2024. u 17:21

OD 1. novembra 106 blagajni za naplatu računa za struju u filijalama "Elektroprivrede Srbije" prestaće sa radom, a do 1. februara sledeće godine ostaće da radi još pet šaltera u onim mestima gde su ostvareni najveći prometi i broj transakcija, a to su Beograd, Novi Sad, Kragujevac, Niš i Kraljevo.

Foto M. Anđela

Ovo je danas rekao izvršni direktor "EPS snabdevanja" Aleksandar Bjeličić ističući da je odluka bila očekivana, jer 13 odsto korisnika račune plaća na blagajnama "Elektrodistribucije Srbije", a 87 procenata to radi putem poratala EPS ili e-bankarstva. Potrošači će svoje obaveze, osim elektronskim putem, moći da izmiruju i u "Pošti", bankama i drugim platnim institucijama. Građani će, kao i do sada, na šalterima EPS moći da dobiju potrebne informacije i da podnesu reklamacije.

- Broj korisnika portala i aplikacije "Uvid u račun" iznosi 615.000, i njima će EPS od 1. novembra ove godine do 31. oktobra 2025. davati popust od 30 dinara, jer toliko iznosi provizija - rekao je za RTS Bjeličić. - Sa bankom "Poštanska štedionica" postignut je dogovor da na njihovim šalterima provizija za račune bude 30 dinara za sve iznose do 6.000 dinara.

On je podsetio i da EPS odobrava i popust od pet odsto za redovno plaćanje računa koji koristi 65 odsto građana, a svi kupci mogu i da se opredele za elektronski račun i ostvare dodatni popust od 50 dinara.

Govoreći o spornim računima za struju u Novom Sadu, Bjeličić je rekao da nijedan građanin neće biti oštećen.

- Konkretno za taj grad, to je 5.800 reklamacija za mesec avgust u odnosu na 320.000 mernih mesta u ovom gradu, što je dva procenta - naveo je Bjeličić. - Od ta dva procenta uloženih reklamacija, do sada je obrađeno više od 50 odsto, od čega je polovina neosnovana.

Pogledajte više