BEZ ČEKANJA U REDU I POPUNJAVANJA UPLATNICA: "Uvid u račun" koristi više od pola miliona potrošača
BROJ korisnika aplikacije „Elektroprivrede Srbije“ i portala "Uvid u račun" premašio je pola miliona, saopštio je danas EPS.
- Ovu uslugu kupci ocenjuju kao veoma korisnu, a korišćenje portala je jednostavno, kao i proces registracije i prijave – navode iz kompanije. -Od pokretanja portala i aplikacije "Uvid u račun" svi kupci na lagan i brz način mogu da dobiju svoj račun, odmah po formiranju i pre klasičnog slanja putem pošte. Građani preko aplikacije, odnosno portala, mogu i da plate račun putem sistema instant plaćanja (IPS skeniraj) ili platnim karticama.
Potrošači ističu da je ušteda vremena ključna jer cela procedura traje samo nekoliko sekundi, nema odlaska u poštu ili banku, čekanja u redu i upisivanja podataka na uplatnicu. Svim korisnicima na jednom mestu na raspolaganju su i veoma korisne informacije o potrošnji. Dodatne funkcije portala omogućavaju uvid u arhivu računa i uplata iz prethodne tri godine, kao i detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama.