Peštan u Aranđelovcu podiže tržni centar po projektu studija Lark

Andrijana Nešić 26. 02. 2024. u 12:40

Na dva kilometra od centra grada u toku je izgradnja retail parka na 10.000 kvadrata, a otvaranje je planirano za početak 2025. godine.

Budući Aranđelovac Retail Park; Vizuelizacija: Lark

Grad pod Bukuljom trebalo bi naredne godine da dobije novu destinaciju za kupovinu – Aranđelovac Retail Park, objekat čiji je investitor domaća kompanija Peštan, jedan od tržišnih lidera u proizvodnji cevi od polimera.

Novi maloprodajni park biće izgrađen prema projektu beogradskog arhitektonskog studija Lark, a prostiraće se na 10.000 m² i obuhvataće preko 15 maloprodajnih prostora, čime će biti obezbeđeno 200 novih radnih mesta.

Kako su saopštili iz kompanije Peštan, nakon usvajanja Plana generalne regulacije razvoj projekta teče po planu, te se početak radova očekuje u narednih nekoliko meseci, dok je otvaranje planirano početkom 2025. godine.

Budući Aranđelovac Retail Park; Vizuelizacija: Lark

Dobro planirane pristupne saobraćajnice

Na sajtu studija Lark navodi se da je projekat retail parka u Aranđelovcu osmišljen s ciljem pružanja optimalnog iskustva kupovine, efikasne upotrebe prostora i pristupačnosti za posetioce.

Urbanističko rešenje parka, koji će biti smešten na samo 2 kilometra od centra grada, uključuje pristupne saobraćajnice koje omogućavaju jednostavan dolazak posetilaca s različitih strana grada, čime se olakšava pristup parku i smanjuje gužva.

„Adekvatan prostor za parkiranje vozila omogućava siguran protok saobraćaja i lako manevrisanje unutar parka, dok su radnje unutar parka postavljene na način koji omogućava preglednost i jasnu vidljivost sa svih strana parcele“ – objasnile su beogradske arhitekte.

Budući Aranđelovac Retail Park; Vizuelizacija: Lark

Cilj je omogućiti posetiocima lako kretanje kroz park, pronalaženje željenih radnji i uživanje u prijatnom okruženju tokom boravka.

Dodaju da intuitivno postavljeni putokazi i znakovi omogućavaju posetiocima lako kretanje kroz park i pronalaženje željenih radnji, te ističu da je svaka radnja pažljivo dizajnirana kako bi zadovoljila potrebe kupaca i zakupaca.

„Prostori su optimizovani kako bi pružili dovoljno mesta za izlaganje proizvoda, olakšali kretanje kupaca i stvorili prijatno okruženje za šoping. Cilj je omogućiti posetiocima lako kretanje kroz park, pronalaženje željenih radnji i uživanje u prijatnom okruženju tokom boravka“ – kažu iz studija Lark.

Kako je saopšteno iz kompanije CBRE, koja je ekskluzivni zastupnik za izdavanje maloprodajnih jedinica u okviru Aranđelovac Retail Parka, kombinacija zakupaca uključivaće sadržaje za porodičnu zabavu, supermarket, restorane i kafiće, kao i lokale sa artiklima iz sveta mode, sportske opreme i opreme za kuću i domaćinstvo.

Pogledajte više