PROMET MLEKA PORASTAO ZA 122%: Ministar Momirović u poseti marketu - Akcija „Bolja cena“ mnogo znači za kućni budžet građana
MINISTAR trgovine Tomislav Momirović izjavio je danas da je izuzetno zadovoljan odazivom trgovaca i proizvođača na akciju "Bolja cena", vidljivošću akcije i njenim efektima.
Osnovni cilj akcije "Bolja cena" je da našim građanima omogućimo kupovinu proizvoda po pristupačnim cenama, rekao je Momirović nakon što je obišao jedan od maloprodajnih objekata „IDEA“ koji posluje u okviru kompanije „Mercator-S“.
Podsetio je da se u okviru akcije „Bolja cena - cena za narod“ u više od 2.500 prodavnica na teritoriji cele Srbije nalazi 36 kategorija proizvoda i ukazao da to govori da ta inicijativa nije samo obećanje, već konkretna akcija koja ima stvaran uticaj na svakodnevni život naših građana, saopštilo je Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine.
Momirović je dodao da se jasno vidi da su cene mnogih osnovnih proizvoda smanjene, čime se olakšava život porodicama i doprinosi njihovom boljem standardu.
Zajedno sa ministrom Momirovićem maloprodajni objekat „IDEA LONDON“ obišao je i poslovođa te prodavnice Stevo Rašić, koji je istakao da je zabeležen rast prometa u odnosu na period pre akcije, i to, između ostalog, za litarsko dugotrajno mleko od 122 odsto, a za sok breskve od dva litra za čak 101 odsto.
Prema njegovim rečima, kod kiselog mleka pakovanje od 400ml već se beleži rast prometa za 27 odsto, a kod pelena za decu, 56 komada, porast prometa je veći od 50 odsto.
BONUS VIDEO: OVI PODACI NAJBOLjE GOVORE: Šolakovi mediji danima iznose neistine