MINISTAR MOMIROVIĆ: Naš cilj je da ojačamo nivo zaštite potrošača i sprovođenje zakona u praksi
SEKTOR trgovine generiše deset odsto BDP-a Srbije, a u centru stvaranja tog viška vrednosti je potrošač. U otvorenoj tržišnoj privredi, u otvorenom društvu, potrošač je u centru ekonomskih kretanja i zato organizacijama koje se bave zaštitom potrošača moramo dati dodatnu snagu, dodatnu podršku kako bismo zajednički uspeli da obezbedimo ovo pravo koje duboko dotiče svakog građanina naše zemlje, izjavio je ministar trgovine Tomislav Momirović nakon održanog sastanka sa predstavnicima udruženja za zaštitu potrošača iz cele Srbije, a koja se nalaze u evidenciji MUST-a.
- Potrošač nije apstraktan pojam, to su naši građani i zato ćemo u narednom periodu, kao Vlada Republike Srbije, zajedno sa svojim partnerima organizacijama potrošača, poseban akcenat staviti na aktivnosti koje imaju za cilj unapređenje zaštite prava i interesa potrošača - rekao je ministar Momirović.
Ministar Momirović je podsetio da je Zakon o zaštiti potrošača usvojen pre godinu dana i već imamo konkretne rezultate koji popravljaju status naših potrošača. Pratimo sa organizacijama koji su efekti, kako bi određene stvari koje treba ispraviti u narednom periodu ispravili, ali nema sumnje da novi instituti kao što je vansudska zaštita, kao što su prekršajni nalozi daju već svoje rezultate i nastavićemo da podržavamo naše građane kroz zaštitu njihovih prava kao potrošača.
Između ostalih, sastanku je prisustvovao i predstavnik Organizacije potrošača Kragujevca, Zoran Nikolić koji je tom prilikom istakao da je ključna funkcija udruženja potrošača informisanje, podizanje svesti i edukacija potrošača kako bi čitav ovaj segment bio značajno efikasniji.