VLADIMIR LUČIĆ: Telekom dao državi četiri milijarde evra
TELEKOM Srbija ne uzima novac iz budžeta već živi isključivo od svojih prihoda, a dosad je u državnu kasu uplatio četiri milijarde evra!
Generalni direktor Telekoma Vladimir Lučić odgovorio je na tvrdnje dežurnih kritičara da ova kompanija raspolaže novcem građana Srbije i da zato „mora” da bude na udaru.
Lučić je naglasio da Telekom sve ovo vreme živi na tržištu, a da država od njega ima samo koristi.
- Pošto nas često napadaju da trošimo pare građana, da razjasnimo još jednom: mi smo akcionarsko društvo koje prihoduje isključivo od usluga koje prodajemo našim korisnicima, ne uzimamo budžetska sredstva, i tako je već 25 godina. S druge strane, za to vreme uspeli smo da investiramo fantastičnih 4,5 milijarde evra, platili smo dividende zaključno sa ovom godinom od preko 1,1 milijardu evra, a samo na ime poreza i doprinosa platili smo preko 2,8 milijardi evra - objasnio je Lučić za TV Pink.
Telekom je, dakle, direktno dao državi četiri milijarde evra, što kroz poreze, što kroz svoj profit, dok novac uložen u razvoj direktno utiče i na razvoj drugih industrija, odnosno veći deo tih para ode na razne domaće izvođače.
Sve ovo je ogromna razlika u odnosu na Telekomovu konkurenciju, koja raznim poreskim optimizacijama pronalazi razne načine da bi plaćala što manje poreze u Srbiji, između ostalog zato su svi njihovi TV kanali registrovani u Luksemburgu.
U isto vreme, Telekom beleži fantastične uspehe na svim poljima.
- Telekom Srbija je 2021. prvi put u istoriji postao najveći operator po broju korisnika u sva četiri segmenta poslovanja, a to su fiksna i mobilna telefonija, internet i multimedija. Još važnije, trend rasta se ubrzava i razlika u odnosu na konkurenciju postaje sve veća. Dok oni gube korisnike, mi obaramo rekorde, tako da sada imamo 10.000 prijava novih korisnika nedeljno, što se nikada u istoriji nije desilo. Do kraja godine Telekom će imati skoro 1,2 miliona korisnika televizije, što je tri puta više nego 2018. godine - naglasio je Vladimir Lučić.
Gubitnici vode prljave kampanje
Takođe, Telekom je prošle godine imao profit od 13,1 milijardu dinara, ove godine će biti još veći, dok je njegova konkurencija samo u prvom kvartalu ove godine napravila minus od 50 miliona evra.
Sve ovo utiče na nervozu kod konkurencije, objasnio je Lučić, koja preko svojih medija organizuje prljave kampanje protiv Telekoma.