RASPALE SE ZA DESET DANA: Beograđanka tvrdi da je "Opozit fešn" neosnovano odbio reklamaciju dečjih sandala

B. Caranović

19. 08. 2021. u 12:36

KUPOVINA letnjih sandala za ćerku, u prodavnici "Opozit", presela je Beograđanki Jeleni K. Posle samo desetak dana koliko ih je devojčica nosila, sandale su se, kako naša čitateljka kaže, gotovo raspale.

Foto Sajt "Opozit"

Neočekivano, reklamacija je odbijena, ponuđena popravka, a njena žalba ostala je bez odgovora. Iz "Opozita", za naš list, tvrde da su sve uradili po zakonu.

Kako Jelena kaže, nije imala nikakvu dilemu da će joj zameniti sandale, jer su se potpuno pohabale posle nedelju dana nošenja, pa ju je odbijena reklamacija doslovno šokirala.

- Sandale sam kupila u "Opozit" radnji u Rakovici, ali su vrlo brzo propale. Đon se izlizao, pluta potpuno propala, kaiševi se raspali, a postava odvojila - opisuje naša čitateljka zašto je reklamirala obuću. - U radnji mi je rečeno da će da me obaveste za osam dana od datuma pisane reklamacije. Kada mi je stigla poruka da je odbijena i da mi nude servis obuće o trošku firme, bila sam više nego iznenađena, jer ne vidim kako nešto toliko oštećeno može da se popravi i uostalom, smatram da posle tako kratkog nošenja obuća ne sme tako da propadne. Devojčica, niti je igrala fudbal, niti sandale nosila po kiši, već se ponašala najnormalnije i nema šanse da se tako nešto dogodi, a da roba nije imala grešku.

Zato je, kako objašnjava, ponovo otišla u radnju u Rakovici i obavestila prodavce da nije zadovoljna odlukom i da će se žaliti. Na pisanu žalbu mejlom joj niko nije odgovorio, iako je prošlo oko mesec dana.

Našoj redakciji je iz kompanije "Opozit fešn", međutim, stigao odgovor na pitanja u vezi ovog slučaja.

Foto Sajt "Opozit"

- Potrošaču je odgovor na reklamaciju urađen i dostavljen u zakonskom roku, čime je obavešten putem date poruke - kažu za naš list. - Pregledom navedene reklamacije konstatovano je oštećenje nastalo usled neadekvatne upotrebe i održavanja, suprotno uputstvu navedenom na deklaraciji. U skladu sa tim reklamacija je odbijena. Kupac se još nije pojavio da preuzme Odluku o reklamaciji i reklamirani proizvod. Kompletne postupke reklamirane obuće radimo u skladu sa Zakonom, a naglasili bismo da nam je ukupna reklamirana obuća ispod 0,2 odsto, što je veoma nizak procenat. Nezadovoljstvo pojedinih potrošača kojima se odbije reklamacija je prirodno i ne znači da su u pravu.

Kako kažu, nezadovoljni imaju pravo da upute žalbu na Odluku o reklamaciji koja će biti razmotrena. Dodaju da kao znak dobre volje, kupcima nude popravku i kada nije opravdana reklamacija.

KUPILA NOVE

ODGOVOR firme na koji se čeka osam dana, pa zatim postoji opcija žalbe, u startu su vreme koje je predugo i logično je da mora da se kupi nova obuća - kaže naša sagovornica. - Tako sam i ja morala da kupim nove sandale.

Pogledajte više