NIČU NOVE ZGRADE U BEOGRADU NA VODI: Ko će kupiti stan od 570 kvadrata
NAJVEĆI građevinski projekat u glavnom gradu - Beograd na vodi, nastavlja da raste. Uz Palatu pravde, naime, u planu je gradnja 120 hiljada kvadrata i gotovo 700 novih stanova.
Ovaj deo Beograda na vodi imaće, po svemu sudeći, nešto drugačiji izgled nego što je prvobitno planirano. Za ovu lokaciju, blok 23, kako se navodi u zvaničnoj dokumentaciji objavljenoj na sajtu Grada, u prethodnom periodu izrađen je i potvrđen Urbanistički projekat za izgradnju stambeno-poslovnog kompleksa, ali je razradom tehničke dokumentacije došlo do nekih korekcija.
One se odnose na broj stambenih jedinica, stanarske ostave i strukturu poslovnog prostora u pogledu broja lokala. Stoga se, očekivano, pristupilo izradi novog Urbanističkog projekta, nakon čijeg potvrđivanja će se prethodno potvrđeni Urbanistički projekat staviti van snage.
Šta je, dakle, predviđeno novim dokumentom?
Na prostoru oivičenom Savskom ulicom na jugoistočnoj strani i novoprojektovanim saobraćanicama SAO 2 na jugozapadnoj strani, SAO 6 na severozapadnoj strani, te SAO 14 na severoistočnoj strani bloka, površine 27.169 metara kvadratnih, u planu je gradnja četiri višespratnice i dve pripadajuće garaže.
U ove četiri zgrade, visine od pet do osam spratova, biće ukupno 681 stan različitih kvadratura.
Kupcima će na raspolaganju biti dvosobne stambene jedinice u površinama od 44,49 do 67,62 m², dvoiposobni stanovi površine od 71,21 do 86,32 m², trosobni površine od 76,89 do 130,56 m², kao i četvorosobni površine od 114,98 do 191,06 m².
U ponudi su i veći stanovi - petosobni površine od 209,37 do 257,70 m², šestosobni površine od 302,04 do 389,59 m², ali i osmosobne stambene jedinice površine od čak 568,12 metara kvadratnih.
Kada su u pitanju garaže, zamišljena je gradnja dva objekta koja će obezbediti 924 parking mesta. Njih 779 namenjeno je vlasnicima stambenih jedinica, 140 parking mesta je predviđeno za komercijalne sadržaje, a preostalih 5 za depadans kombinovane dečje ustanove (KDU).
Parking namenjen korisnicima stambenih delova objekata biće odvojen je od parking prostora namenjenog poslovnim korisnicima, lakim pregradama i rampama, ističe se u javnom dokumentu.
Takođe, biće prostora i za zelene površine.
Naime, ocenjuje se da je arhitektonska kompozicija kompleksa omogućila formiranje centralnih rezidencijalnih dvorišta, kao i dodatnih pešačkih ozelenjenih prostora između objekata.
- Formiranjem krovnih bašta iznad garaža i denivelacija u odnosu na pristupne trotoare, omogućila je projektovanim rešenjem dodatnu intimizaciju i stepen privatnosti prostora namenjenih budućim korisnicima - zaključuje se.
(B92)