ER SRBIJA NADMAŠILA SVA OČEKIVANJA: Rekordan broj letova - Iznajmljuju avione zbog ogromne zainteresovanosti
KOMPANIJA Er Srbija je obeležila odličan jun, sa 170.413 putnika. To znači da je jun bio najprometniji mesec za srpskog prevoznika od decembra 2019. godine, pre izbijanja pandemije.
Er Srbija, nacionalni avio-prevoznik i prevoznik Srbije, premašio je brojke pre-pandemijskog putničkog prometa i neprestano povećava frekvenciju i kapacitet širom svoje mreže. Da bi zadovoljila rastuću potražnju, posebno za čarterima, aviokompanija je iznajmila avion Boing 737-700 od kompanije Smartvings.
Kompanija je obeležila odličan jun, sa 170.413 putnika. To znači da je jun bio najprometniji mesec za srpskog prevoznika od decembra 2019. godine, pre izbijanja pandemije.
Brojka za jun 2021. takođe je impresivna jer predstavlja porast od 68% u odnosu na maj 2021. godine. Er Srbija sada prevozi više od polovine svih putnika na beogradskom aerodromu Nikola Tesla. Brojka je iznosila 54,1% u junu i 52% za K2 2021. To je 9% više u odnosu na 2019.
Mreža aviokompanije u junu se sastojala od 38 međunarodnih destinacija, a najpopularniji aerodromi su Tivat, u Crnoj Gori i Podgorica, zatim Pariz, Moskva, Cirih i Njujork. Komentarišući impresivne rezultate aviokompanije u junu, Jiri Marek, generalni direktor kompanije Air Serbia za komercijalu i strategiju, izjavio je:
- Rezultati koje smo postigli u junu rezultat su strateškog planiranja, efikasnog prepoznavanja poslovnih prilika i brze reakcije na promene na tržištu. Drago nam je da se situacija polako kreće u pozitivan smer i da se potražnja za vazdušnim prevozom neprestano povećava. Kao regionalni lider, i dalje smo posvećeni intenziviranju obima vazdušnog saobraćaja gde god možemo, kako bismo nastavili da pružamo jake veze između gradova u regionu, Evrope, kao i čitavog sveta.
Nove rute i više frekvencija Er Srbija se trenutno širi na nova tržišta i neguje neverovatno snažnu strategiju transfera kojom se vidi da aviokompanija povećava broj putnika nudeći pristupačne i česte opcije transfera u svom čvorištu u Beogradu. Kao primer ove strategije, prošle nedelje je Er Srbija značajno proširila partnerstvo sa Turkish Airlinesom. Do jula ove godine Turkish Airlines i Er Srbija zajednički su se delili na samo nekoliko linija, uključujući međusobne letove Beograd-Istanbul. Novo partnerstvo je daleko jače, jer je Er Srbija dobila pristup pet međunarodnih i 11 domaćih linija Turkish Airlines-a. Početkom jula, Er Srbija je zaključila poseban sporazum o razmeri sa Luk erom, prevoznikom Luksemburga, omogućavajući putnicima koji lete na Lukairovim linijama Luksemburg-Beograd da se dalje povezuju sa tri regionalne linije Er Srbija.
U isto vreme, Er Srbija je prošle nedelje pokrenula novu liniju, Kraljevo - Solun i još jednu od Beograda do Ženeve u martu.
To znači da je avio-kompanija tokom pandemije pokrenula četiri potpuno nove rute. Da bi udovoljila rastućoj potražnji, posebno za čarterima u Tursku, Grčku i Egipat, Er Srbija je zakupila boing 737-700 Smartvings, registrovan OK-SVT, koji svakodnevno obavlja rotacije sa beogradskog aerodroma. Većina rotacija su čarter letovi, ali neke su i redovne linije: danas je avion leteo do Milana Malpensa i nazad. Er Srbija je povukla celokupnu flotu Boing 737, koju je ranije koristila za čartere. Pretpostavlja se da avio-kompanija nije predvidela da će se potražnja za putovima tako brzo oporaviti, pa takođe nije produžila zakup za jedan A320 i jedan A319, prenosi "Simpleflying".
(SimplFlajing)