BEZ ZNANJA NEMA ŠEFOVANJA: Analiza rukovodilaca Republičkog geodetskog zavoda
SLUŽBA za upravljanje kadrovima u predstojećem periodu sprovešće analizu individualnih potencijala za razvoj preko 130 rukovodilaca u Republičkom geodetskom zavodu.
Republički geodetski zavod je, kako kažu, prva institucija koja je odlučila da tako veliki broj državnih službenika prođe kroz proceduru sa stručnim timom.
Tokom proteklih pet godina RGZ je uveo brojne antikoruptivne mere sa ciljem da unapredi kvalitet svojih usluga građanima. Doneti su brojni novi zakonski i podzakonski akti koji su omogućili digitalizaciju i ubrzanje radnih procedura u katastru. Sve uvedene novine zahtevale su od rukovodilaca u katastrima kontinuirano učenje i unapređenje znanja.
- Kako bi efikasnost bila ostvarena na najvišem nivou, RGZ je odlučio da Službi za upravljanje kadrovima poveri testiranje svojih rukovodilaca i na taj način proveri pouzdanost sistema. - kažu u Službi za upravljanje kadrovima. - Kvalitetni kadrovi otklanjaju predrasude o katastru i jačaju ugled institucije. Ceo postupak sprovodi se radi potrebe utvrđivanja kompetencija rukovodilaca i oblasti za unapređenje njihovog rada, a zbog njihovog raspoređivanja u skladu sa Pravilnikom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u specifičnim okolnostima nastalim usled pandemije COVID-19 tokom kojih je prioritetno bilo očuvanje i zaštita zdravlja zaposlenih.
Služba za upravljanje kadrovima, kako kažu, kroz ovu aktivnost sa RGZ-om, nastavlja započeti razvoj kompetencija rukovodilaca državne uprave u cilju povećanja njene efikasnosti.
Interesne grupe, prethodnih godina, pokretale su kampanje protiv katastra u pokušaju da se toj instituciji pripišu malverzacije u oblasti prometa nekretnina, i koristili te okolnosti za sopstveno bogaćenje na račun građana.
Zahvaljujući digitalizaciji poslovnih procesa, Republički geodetski zavod, uskoro će moći da ponudi građanima uvid u efikasnost rada licenciranih geodetskih organizacija, advokatskih kancelarija i javnih beležnika. To će i građanima i privredi omogućiti transparentan uvid u kvalitet rada profesionalnih korisnika i pomoći im da na osnovu pouzdanih informacija angažuju stručne osobe za sve svoje poslove u vezi sa nekretninama.