„NE PLAŠIM SE ŠOLAKOVE HAJKE“ - Vladimir Lučić odgovorio Junajted Grupi: Istina je na strani Telekoma
OGROMNA je razlika između Telekoma i Junajted Grupe - mi sve poreze i naknade plaćamo u Srbiji, a njihov poslovni model je da budžetu Srbije daju što manje – poručio je generalni direktor Telekoma Srbije Vladimir Lučić u intervjuu za TV Pink.
On je bez dlake na jeziku reagovao na brutalnu hajku koju Junajted Grupa tajkuna Dragana Šolaka vodi protiv Telekoma Srbije i njega lično!
- Sprečili smo pokušaj uništenja Telekoma, koji sada posluje stabilno i beleži snažan rast, dok Junajted Grupa u celom regionu gubi korisnike i ide u minus. Oni zloupotrebljavaju medije u svom vlasništvu za negativne kampanje i manipulišu pojmom medijskih sloboda. Nije prvi put da manipulišu mojim izjavama, sigurno nije ni poslednji, mnogo su nervozni zbog poslovnih problema koje imaju u celom regionu – kaže Lučić.
- Nisu me uplašili agresivni napadi koje je pokrenula Junajted Grupa preko svojih medija, nije im prvi put da manipulišu, falsifikuju i proizvoljno tumače moje izjave, a siguran sam da nije ni poslednji. Nervozni su zbog ozbiljnih poslovnih problema koje imaju u celom regionu, ne samo u Srbiji, u svim zemljama gube korisnike i beleže minuse u poslovanju. S druge strane, mi smo u poslednje dve godine uspešno sprečili pokušaj uništenja Telekoma, koji sada beleži trend rasta prihoda i profitabilnosti i posluje potpuno stabilno - rekao je generalni direktor Telekoma Srbije.
Kako je ocenio, Junajted Grupi bi bil pametnije da se fokusira na korisnike, umesto što širi laži o Telekomu i njemu lično.
- Istina je na našoj strani. Naša konkurencija bi trebalo da se fokusira na korisnike i na fer tržišnu utakmicu, umesto što zloupotrebljava svoj dominantan položaj, s obzirom na to da i dalje drži više od 40 odsto tržišta, kao što i zloupotrebljava medije u svom vlasništvu za vođenje negativnih kampanja, i manipuliše pojmom medijskih sloboda - naglasio je Lučić.
On je naveo jednu od ključnih razlika između Telekoma i Junajted Grupe - ko doprinosi državnom budžetu i vraća deo novca građanima Srbije. “Ogromna je razlika između nas - mi sve poreze i naknade plaćamo u Srbiji, dok se njihov poslovni model zasniva na takozvanoj poreskoj optimizaciji, odnosno na tome da u Srbiji plate što manje poreza i naknada. Mi se zalažemo za doprinos državnom budžetu, iz kojeg Telekom ne uzima ni dinar, dakle za doprinos javnom dobru i za poštenu tržišnu borbu, a oni se baš u svim elementima svog poslovanja ponašaju kao nelojalna, nefer konkurencija - kazao je Lučić.
On je podsetio da je infrastruktura Telekoma na raspolaganju i drugim operaterima, ne samo Telenoru već i SBB-u, da je Telekom iznajmljuje već 20 godina, da je “cilj da od svakog izgrađenog metra optičke mreže zarađujemo”, a da su optužbe o kartelima, planovima za uništenje konkurencije i slično obična budalaština i laž.
KAKO TELEKOM RASTE
Kako Telekom raste 138,1 milijardu dinara ukupan prihod Telekoma u 2020. 4,4% rast ukupnog prihoda u odnosu na 2019. 69% rast profita u odnosu na 2019. 22% rast prihoda u multimediji 13% rast prihoda u internetu 12% više korisnika multimedije 8% više korisnika interneta Više od 2.600.000 TV i internet korisnika trenutno ima Telekom i stalno raste, a sredinom 2018. imao ih je svega 550.000 sa trendom daljeg pada
ŠOLAK SRLjA U PROVALIJU
Šolak srlja u provaliju! S druge strane, kako je nedavno objavljeno, Junajted Grupa je 2020. godine prikazala, najblaže rečeno, krajnje skromne rezultate: SBB je na nula odsto rasta i plus jedan odsto profita, dok je Junajted Medija, vlasnik TV N1 i Nove, u potpunoj dubiozi sa -5 odsto rasta i -7 odsto profita. Takođe, Junajted Grupa je u regionu bivše Jugoslavije za godinu dana ostala bez najmanje 700.000 korisnika, a uz sve ovo zadužila se čitavih 3,3 milijarde evra!