KUPCI VOLE DOMAĆE PROIZVODE: "Čuvarkuću" među prvima dobila "Mlekara Šabac", koja okuplja 700 farmera
PROIZVODI "Mlekare Šabac" deo su projekta Privredne komore Srbije "Stvarano u Srbiji" i sa ponosom nose žig "Čuvarkuća", koji predstavlja potvrdu kvaliteta mlečnih proizvoda stvorenih u Srbiji i što je najbitnije - proizvedenih u potpunosti od domaćih resursa. Iskustvo ove kompanije je da kupci u Srbiji vole da kupuju domaće.
- Visokokvalitetno sirovo mleko otkupljujemo od 700 domaćih farmera, čime ih osnažujemo da ostanu na selu i razmenjujemo sa njima sva iskustva koja smo decenijama sticali u mlekarstvu - ističe Maja Bađin Georgijević, direktorka korporativnih komunikacija "Mlekare Šabac". - Naš slogan "100 odsto naša - Mlekara Šabac" podrazumeva da je kompanija 100 odsto zasnovana na domaćem kapitalu, sirovinama, resursima i znanju, čime dokazujemo da je održivo poslovanje moguće u srpskoj privredi.
Kupci vole da kupuju domaće proizvode, posebno one koji imaju garanciju visokog kvaliteta, tako da smo sigurni da će "Čuvarkuća" dodatno doprineti popularnosti proizvoda "Mlekare Šabac", koji nose ovaj žig, dodaje Maja Bađin Georgijević.
"Mlekara Šabac" je među prvih pet kompanija koje su na samom početku projekta "Stvarano u Srbiji" prijavile najviše proizvoda. Konkurisali su sa osam brendova, koji čine najveći deo asortimana, a žig "Čuvarkuća", osim sirnih namaza "sirko" i "ala kajmak", dobili su i za "mladi sir", "mediteraneo sir", "mediteraneo morska so sir", "Poppy - čokoladno" mleko, kao i za "šabački" i "ABT" jogurte.
VREDNE DONACIJE
TOKOM pandemije cilj je pre svega bio osigurati da su svi zaposleni u kompaniji budu sigurni i bezbedni. Proizvodnju i opšte poslovanje prilagodili su potrebama tržišta i propisanim merama. Fokusirali su se na pomoć široj zajednici, pa su, na početku borbe sa pandemijom, umesto u promociju novih voćnih jogurta, 100.000 evra uložili u donacije robe i zaštitnih maski bolnicama, medicinskim radnicima, penzionerima, kolegama i Vojsci Republike Srbije, koja im je, tim povodom, uručila priznanje.
U kompaniji ističu da akcije i inicijative kao što je "Stvarano u Srbiji" i žig "Čuvarkuća" adekvatno prepoznaju kompanije poput "Mlekare Šabac", čije zalaganje i posvećenost razvoju srpske privrede predstavljaju krucijalni deo devedesetogodišnje tradicije, kao jedne od vodećih mlekara u Srbiji.
- Sertifikati i garancije poput "Čuvarkuće" dodatno doprinose poželjnosti srpskih brendova, posebno ako oni, kao što je slučaj sa našim proizvodima, već imaju značajnu prepoznatljivost u regionu, jer mi izvozimo na 14 tržišta - rekla je Maja Bađin Georgijević.
Kvalitet i poštovanje najviših standarda proizvodnje, saglasni su u kompaniji, ključni su elementi da bi imali vrhunski proizvod. Osim toga, deo višedecenijskog iskustva "Mlekare Šabac" čine inovativne ideje, znanje, umeće i - iznad svega - posvećen i odgovoran tim sa kojim je uspeh zagarantovan. U kompaniji, pored novih kolega, rade već generacije istih porodica. "Mlekara Šabac" nastala je pre 90 godina u Srbiji, udruživanjem krupnih proizvođača mleka, a pre pet godina kupljena je iz stečaja i danas je među vodećim mlekarama u Srbiji.
Upornost, dugoročno strateško planiranje i oslanjanje na kvalitet i višedecenijsko iskustvo osnove su postignutih rezultata.
- Naš asortiman kreiran je na bazi najviših standarda kvaliteta i zdravstvene bezbednosti, a njegova raznovrsnost i bogatstvo ukusa pogoduju svim ljubiteljima mlečnih proizvoda, bilo da vole kiselo-mlečni program, sireve, UHT mleka i proizvode ili namaze, među kojima se "sirko" i "ala kajmak" skoro pola veka proizvode bez aditiva i konzervansa - izjavila je Radenka Golubović, direktorka kontrole kvaliteta.
Podseća da kompanija izvozi na tržišta regiona, zemalja EU, Carinske unije, Ruske Federacije, Sjedinjenih Američkih Država."Mlekara Šabac" je lider i na tržištu belog sira u Ruskoj Federaciji, a za sve uspehe, ističu u menadžmentu, zaslužan je tim od 350 ljudi koji se predano i odgovorno bave svojim poslom.
PARTNERSTVO ZA DUGOROČNI RAZVOJ
SARADNjU sa Privrednom komorom Srbije smatraju strateškim partnerstvom, koje doprinosi održivom i dugoročnom razvoju poslovanja, kako na nacionalnom tako i na regionalnom i širem nivou. Partnerstvo pruža mogućnosti da međusobno nadograđujemo bazu znanja i iskustava i proširujemo poslovne konekcije i investicije u nove prilike, lokalno i regionalno.
- Na podršci koju nam pružaju zajedno sa Ministarstvom poljoprivrede neizmerno smo zahvalni - ocenila je Maja Bađin Georgijević. - Radujemo se što ćemo zajedno nastupiti i na najvećem sajmu u Kini.