SOK OD ARONIJE OSVAJA TRŽIŠTE: Kolektivni žig kao potvrda kvaliteta inovativnim proizvodima kompanije "Hof"
MLADA kompanija "Hof" iz Beograda, proizvođač domaćih sokova od aronije, jedan je od nosilaca žiga "Čuvarkuće" Privredne komore Srbije. U toj kompaniji očekuju da će žig kao potvrda domaće proizvodnje i kvaliteta pomoći njihovim proizvodima da budu vidljiviji i da postanu prepoznatljiv brend na tržištu Srbije. Motiv da se uključe u projekat "Stvarano u Srbiji", u kompaniji su našli i u potrazi za rešenjima i podrškom u prevazilaženju krize izazvane koronom i smanjenog poslovanja kroz HORECA kanale.
Vlasnik kompanije "Hof" Milutin Pantić, čiji je matični sok od aronije poneo žig "Čuvarkuća", ističe da je prvi kriterijum za žig kvalitet proizvoda, a zatim domaće poreklo.
- Svi naši proizvodi su rezultat potpuno domaće proizvodnje, prerade, uzgoja, rada uključujući i dizajn - objasnio je Pantić. - Cela ideja i realizacija nastali su u Srbiji, od voća do vizuelnog identiteta našeg brenda, sve je stvoreno ovde. Žig "Čuvarkuća" velika je podrška malim proizvođačima u Srbiji, još je važniji kontinuitet akcije "Stvarano u Srbije".
Kompanija "Hof" nastala je iz interesovanja nekoliko prijatelja koji su počeli da se bave aronijom kao voćem izuzetnih svojstava, koje je blagotvorno za zdravlje, ali koje nije dovoljno iskorišćeno i prisutno na našem tržištu, objašnjava Pantić i dodaje da je to odredilo poslovnu strategiju usmerenu na stvaranje proizvoda koji čuvaju sve kvalitete aronije, a da su pri tome zanimljivi za tržište.
- Preradili smo aroniju tako da ona nije izgubila ništa od svojih karakteristika, ali je ukus postao dopadljiv - kaže Pantić. - Tako su nastali namazi, nadevi i matični sok od aronije, sa niskim procentom šećera, kojim smo konkurisali za žig "Čuvarkuća", jer smatramo da će to doprineti dodatnoj prepoznatljivosti naših proizvoda kod kupaca, a samim tim i većoj prodaji.
U kompaniji "Hof" veruju u kvalitet svojih proizvoda i ističu da su u planu dodatna ulaganja, kako bi se proširili kapaciteti proizvodnje i pokrenuo izvoz na inostrana tržišta. Zasad, njihovi proizvodi se mogu pronaći u poznatim trgovinskim lancima na našem tržištu, a neretko se mogu probati i u prestižnim restoranima koji ih koriste u pripremi dezerta ali i drugih jela sa fuzijom ukusa.
Kako ističu, velike napore ulažu u edukaciju i stvaranje poverenja kod potrošača jer na tržištu Srbije tek treba da se razvije svest o značaju i korisnim svojstvima proizvoda od aronije.
- Kako bi ovaj nov i kvalitetan proizvod bio prezentovan i prihvaćen na našem tržištu, ulažemo napore u edukaciju potrošača, a smatramo da će upravo žig "Čuvarkuća" doprineti stvaranju većeg poverenja u kvalitet naših proizvoda - rekao je Pantić. - U ovoj fazi konkurisali smo za "Čuvarkuću" samo matičnim sokom od aronije, koji ima drugačije karakteristike od ostalih sokova na tržištu.
Prema njegovim rečima, očekuje da će, posle dobijanja žiga, kvalitet ovog proizvoda prepoznati i krajnji potrošači. Ističe da će u narednom periodu kompanija "Hof" konkurisati i sa ostalim proizvodima iz asortimana. U novonastalim okolnostima, zbog pandemije kovida 19 i smanjenog poslovanja kroz HORECA kanale, preusmerili su se i na onlajn prodaju kako bi bili direktno dostupni kupcima.
KVALITETNA SARADNjA SA PKS
SARADNjA sa Privrednom komorom Srbije je veoma kvalitetna i dugoročna.
- Učestvovali smo na brojim domaćim sajmovima u organizaciji PKS, kao i u međunarodnim projektima - istakao je Pantić. - U novonastalim uslovima poslovanja od velikog značaja je da svi učesnici u projektu "Stvarano u Srbiji" ostanu aktivni i dosledni postavljenim ciljevima. PKS treba da nastavi sa ovom inicijativom i da u kontinuitetu afirmiše naše kompanije koje svojim trudom i ulaganjima stvaraju visokokvalitetne proizvode.