„Nevena Leskovac“ planira nove investicije
KOMPANIJA „Nevena Leskovac“, koja posluje u okviru beogradske RIM grupacije, planira u 2024. godini nove investicije i značajna ulaganja u proizvodne pogone i edukaciju zaposlenih, kako bi još više unapredila kvalitet proizvoda i odgovorila zahtevima domaćeg i stranog tržišta, kao i istančanim ukusima potrošača za različitim vrstama kozmetičkih proizvoda, najavljuju iz ove firme.
- Naši planovi su da u narednom periodu investiramo u kupovinu modernizovane opreme za kućnu hemiju. Pored toga, planiramo da u naredne dve godine proširimo poslovanje pokretanjem proizvodnje pelena za bebe - ističe Bogoljub Vilotić, direktor prodaje RIM grupacije.
Podseća da su kvalitet, tradicija i poverenje ključne reči za proizvode leskovačke „Nevene“ uz koje smo svi odrastali, a kompanija već sedam decenija opravdava poziciju začetnika i lidera u proizvodnji kozmetičkih proizvoda vrhunskog kvaliteta.
Proizvodi sa dobro poznatim „Neveninim“ logom cveta danas se mogu naći na policama svih velikih trgovinskih lanaca u Srbiji, drogerija i bolje snabdevenih apoteka. Prisutni su i u zemljama regiona – Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji, a zbog značajnih upita iz inostranstva razmatraju širenje distributivne mreže na sve zemlje bivše Jugoslavije, ali i u ostale zemlje Evrope, posebno one gde je veliki broj predstavnika naše dijaspore.
Odličan nastup na međunarodnim sajmovima
- Potreba za kvalitetnim kozmetičkim proizvodima potvrđena je i na sajmovima na kojima smo učestvovali i predstavili našu izvoznu ponudu kupcima i potencijalnim partnerima iz inostranstva. Posebno bismo izdvojili veoma uspešan sajam farmaceutske industrije ’Arab Health’ održan u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Na ovom sajmu u Dubaiju svetskoj javnosti predstavili smo se sa još dvanaest domaćih kompanija, uz podršku i već tradicionalno dobru saradnju sa Privrednom komorom Srbij, sa kojom smo učestvovali i na Međunarodnom sajmu robnih marki PLMA u Amsterdamu - dodaje Vilotić.
Začeci kozmetičke industrije u Srbiji krajem 19. veka
Put, u to vreme, potpuno nove industrije, počeo je još davne 1872. godine u Leskovcu. Decenijama se gradio, da bi 1953. godine dobio svoj pun oblik i krenuo da se širi i van graniica tadašnje Jugoslavije, kao već prepoznatljivi brend „Nevena Leskovac“. Stečene pozicije i ugled na domaćem tržištu omogućili su tada saradnju sa svetski poznatim kompanijama iz Engleske, Švajcarske, Nemačke, Francuske i SAD-a. Od tada pa do danas, „Nevena“ se razvija i obogaćuje svoj asortiman proizvodima brižljivo odabranih sastojaka uz poštovanje svih standarda i principa očuvanja i žaštite životne sredine.
Bogat asortiman proizvoda
Najveću grupu proizvoda „Nevene Leskovac“ predstavljaju kozmetički proizvodi i sredstva za održavanje higijene i nege lica, tela i kose. „Posebno se ističu kolekcije ’Nevena Baby’, ’Ego deo’, ’Puzzle’, kozmetika za mlade, kao i ’Fresh Step’ kolekcija za negu stopala. Ono što je omogućilo dobar plasman naših proizvoda jesu kvalitet, dostupnost, i u potpunosti bezbednost korisnika“, objašnjava Vilotić.
Proizvodni pogon kompanije je i dalje na dobro poznatoj, staroj adresi u Leskovcu. Fabrika zapošljava šezdeset ljudi, od kojih su neki već generacijama u njoj, čuvajući duh nekadašnje „Nevene“, spajajući ga sa svim novim što dolazi. Proizvodnja se odvija na savremenoj opremi i organizovana je u više zaokruženih celina prema vrsti proizvoda za koje je namenjena.
- Raspolažemo sa kapacitetima za proizvodnju vlažnih maramica, čvrstih i tečnih sapuna, pasti za zube, krema, losiona, mleka, ulja, šampona, gelova, kupki, alkoholnih rastvora, dekorativne kozmetike - ruževa za usne, stikova za kožu, pudera, inhalatora za nos. Takođe imamo posebne kapacitete za sredstava za pranje i čišćenje u domaćinstvu - navodi Vilotić.
Ne planiramo tu da stanemo, već da se širimo i osvajamo nova tržišta, usvajamo najsavremenije inovacije i tehnlogije, i primenjujemo ih u proizvodnji. Spajamo tradicionalno i moderno, to je recept za uspeh, poručuju iz leskovačke „Nevene“.