ČUDESNA „STORIJA“ MARINIH SAPUNA: Nakon dve decenije u korporativnom svetu prešla u preduzetničke vode
ODUVEK je maštala o poslu na kojem stvara lepe, korisne, i nadasve, zdrave proizvode.
Marija Simeon, odlučila je da nakon dve decenije provedene u društvu „velikih“ korporativnih ideja, svoju skrivenu kreativnost izlije u svakodnevnicu i prvo prijateljima i porodici pokaže, a zatim svetu dokaže, da se od prirodne „hand made“ kozmetike iz Srbije može stvoriti dobar biznis.
„Verujem da svi povremeno postavimo sebi pitanje – šta je za nas kvalitet života, sloboda izražavanja sopstvene kreativnosti i šta želimo da ostavimo društvu...“, počinje svoju priču Marija, preduzetnica, koja nakon samo godinu dana od registracije „GREENmara cosmetics” živi svoj san u radionici za izradu prirodne biljne kozmetike.
„Više od 20 godina sam bila deo korporativnog sveta. Iskustvo koje sam stekla radeći u Srbiji i regionu, obogaćeno iskustvom stečenim u Americi, dalo mi je dovoljno znanja i hrabrosti da sledim svoje potrebe i pokrenem sopstveni posao“.
Sve je počelo sa sapunima. Noću je osmišljavala posebne formule, kombinovala mirise i boje, a danju maštu pretvarala u proizvode koji su danas traženi širom Srbije i regiona.
Sada, više od 10.000 ljudi prati njene stranice na društvenim mrežama i uživa u blagodetima njenih proizvoda dok ona i dalje osmišljava nove „recepte“ sa travama, začinima, i uljima sa srpskih planina.
Veliku podršku ima od porodice i prijatelja koji prvi testiraju sve što napravi.
„Povratne reakcije su bile dokaz da radim dobru i pravu stvar“, kaže Marija koja je za kratko vreme proširila mrežu proizvoda, od sapuna do balzama i ulja za mušku bradu, brkove.
„Nakon detaljnog istraživanja razvila sam namenske linije proizvoda koji nude rešenja i neagresivno pomažu umanjenju i otklanjanu problema kod suve i osetljive kože, akni i ožiljaka od akni, ekcema, psorijaze, strija, celulita, bora...“, navodi ova preduzetnica iz Beograda.
Kao i svaka uspešna preduzetnička priča, Marija kaže da je i njenoj prethodilo mnogo učenja, usavršavanja, dilema, padova i uspona... Budućim preduzenicima poručuje: „Ne odustajte od svojih snova!“