NAŠE PEČURKE NA KOREJSKOM TRŽIŠTU: Uspeh domaćeg startapa

V.N.

26. 08. 2021. u 12:34

DOMAĆA startap kompanija "Stanišić BIO“, pod čijim okriljem se razvio brend „Šumska tajna“, napravila je najveći izvozni poduhvat u protekle tri i po godine od osnivanja i izvezla svoje proizvode od pečuraka na tržište Južne Koreje.

Foto Arhiva

Preduzeće iz Veternika proizvodi visokokvalitetne premijum namaze od šumskih pečuraka koji se već nalaze na policama velikih trgovinskih lanaca u Srbiji. Proizvode plasiraju i na osam inostranih tržišta.

Foto Arhiva

Foto Arhiva

„U proteklom periodu napravili smo najveći izvozni poduhvat do sada, poslali smo robu sa etiketom ‘Made in Serbia’ u Južnu Koreju jednom od najvećih uvoznika hrane u toj zemlji od 50 miliona stanovnika“, ističe Nikola Stanišić, generalni direktor i osnivač preduzeća.

„Šumska tajna“ je, prema rečima Stanišića, pored dogovora sa partnerima u Južnoj Koreji, ostvarila nedavno još jedan značajan poslovni uspeh – potpisani su ugovori sa kompanijom "Dunekacke" iz Hamburga koja se bavi distribucijom premijum proizvoda.

"Preko njih smo na tržište ušli na velika vrata i naš prvi kupac je Galeria Karstadt / Kaufhof, prestižni lanac robnih kuća koji u svakom objektu poseduje hiper market", navodi Stanišić i dodaje da će prva isporuka proizvoda sa etiketom „proizvedeno u Srbiji“ početi u septembru.

Pogledajte više