GODINU DANA „STVARANO U SRBIJI“ – VIŠE OD 700 ČUVARKUĆA: Čuvarkuća putuje i u Evropu, Kinu...
GODINU dana od predstavljanja projekta „Stvarano u Srbiji“ u Etnografskom muzeju u Beogradu, više od 700 proizvoda ponelo je prestižnu domaću oznaku kvaliteta "Čuvarkuća".
"Čuvarkuća" je projekat koji gleda u budućnost, godinama unapred, poručio je profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Saša Veljković na panelu „Stvarano u Srbiji - liderstvo je važno“, na kojem su učestvovali vodeći ljudi ritejl industrije u Srbiji. Plan je da se domaća oznaka kvaliteta pored proizvoda, dodeljuje i za usluge, rekao je profesor Veljković koji je i član stručnog Saveta za dodelu žiga "Čuvarkuća".
-Važna je podrška malim proizvođačima na polju edukacije i brendiranja, uključivanja mladih ljudi. Veliki izazov je da do kraja godine "Čuvarkuća" krene u internacionalnom izdanju, kao oznaka koja će biti prezentovana ne samo u EU, već i na Bliskom istoku, u Kini, i drugim tržištima...
Ivan Šuleić, generalni direktor kompanije DIS kaže da „Čuvarkuća čuva kuću, dom, podseća na porodicu i na nešto na šta ne smemo da zaboravimo - Čuvarkuća je Srbija“.
-Ujedinjenje svih domaćih proizvođača, kompanija, distributera, trgovinskih lanaca i potrošača Srbije u jedan front - to je čuvanje naše lepe Srbije, poručio je Šuleić. Dodaje da je prodaja proizvoda sa oznakom "Čuvarkuća" u DIS-u porasla za 15 posto.
Tomislav Šapina, generalni direktor kompanije "Lidl Srbija" ističe da "Čuvarkuća" i proizvodi iz Srbije daju sigurnost i podršku lokalnoj privredi.
Počeli smo 2018. sa 250 domaćih proizvoda, a sada, tri godine kasnije, broj je duplo veći, rekao je Šapina. U objektima "Lidla" u Rumuniji, Hrvatskoj, Sloveniji nalaze se proizvodi iz Srbije, uskoro se učekuju i u prodavnicama ovog lanca u Slovačkoj.