UMESTO ŠOPING GROZNICE CRNOG PETKA – HUMANOST NA DELU: Kompanija dm izdvojila preko 6 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije
Beograd, 2. decembar 2024 – Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.
U okviru tradicionalne inicijative Giving Friday, drogerijski lanac dm već šestu godinu zaredom ukazuje na značaj solidarnosti baš na Crni petak, kada je ceo svet uglavnom okrenut prepoznatljivoj šoping groznici.
U godini velikog jubileja, kada slavi dve decenije poslovanja, jedna od društveno najangažovanijih kompanija u našoj zemlji nastavlja niz svojih humanih poduhvata, kao što je Giving Friday, koji ima za cilj da ukaže na problem rastuće gladi u svetu, ali i da pokaže snagu humanosti na delu.
- S ponosom gledamo na to kako su naši kupci, prepoznajući vrednost darivanja, pretvorili Crni petak u pravi praznik solidarnosti i humanosti. U dm-u društvena odgovornost je više od poslovnog principa; ona je srž našeg identiteta, a inicijativa Giving Friday već godinama nas inspiriše da se kao zajednica okupljamo s plemenitom misijom. Verujemo da će ova inicijativa nastaviti da raste, osnažujući našu zajednicu i gradeći društvo u kom su empatija i podrška svakodnevica - izjavila je Tanja Kostić, vođa tima za PR, CSR i korporativne komunikacije dm Srbija.
Iz Crvenog krsta Srbije istakli su da je ova inicijativa, u okviru koje dm već petu godinu zaredom usmerava sredstva za nabavku prehrambenih namirnica za najugroženije građane, od velikog značaja za njihovu mrežu narodnih kuhinja širom zemlje, imajući u vidu da dnevno obezbeđuju više hiljada obroka za svoje korisnike.
- Izuzetna je čast što već peti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na poverenju i još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije - izjavio je Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.
Od 2020. do 2023. godine dm je u okviru kampanje Giving Friday donirao ukupno preko 15,3 miliona dinara, čime je obezbeđeno više od 122 tone hrane za korisnike narodnih kuhinja u 65 gradova širom zemlje.
Uz to, kompanija ovom inicijativom dodatno doprinosi lokalnim zajednicama nabavljajući namirnice od malih proizvođača, poljoprivrednih gazdinstava i zadruga, čime se podstiče i razvoj domaće privrede. Zbog svega navedenog, ovaj svojevrsni praznik dobročinstva prepoznala je i stručna javnost pa je dm nedavno dobio i vredno priznanje „Kampanje sa svrhom“ istoimenog festivala društveno odgovorne komunikacije u našoj zemlji.