Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE
CEDEVITA je ove jeseni pokrenula kampanju Budi TU. Budi CE. čiji je cilj podržati klinCE kreativCE SOS Dečijeg sela Srbija i dečijim optimizmom inspirisati javnost.
Deca nas mogu mnogo toga naučiti, a kroz umetnost lakše razumiemo njihove misli i emocije.
Umetnost im pruža siguran prostor za izražavanje onoga što možda ne mogu verbalizovati, a istovremeno nam omogućuje da bolje razumemo njihov svet. Kroz slike, zvukove, pokrete ili priče, deca prenose svoje unutarašnje doživljaje, a mi, kao odrasli, možemo od njih naučiti neprocenjive lekcije o životu, empatiji i kreativnosti.
Deca kroz umetnost izražavaju svoje misli i osećaje, a na nama je da im budemo podrška u tom procesu.
U kampanji Budi TU. Budi CE. Cedevita je odlučila dati glas deci iz SOS Dečijeg sela Srbija. Na kreativnim radionicama, Deca SOS Dečijeg sela Srbija osvojila su nas svojom vedrinom, znatiželjom i umetničkim pristupom, pokazavši da se u svakom detetu krije mali kreativac. Pod vođstvom stručnog tima deca su naslikala čaše. Odabirom omiljenog Cedevita ukusa i građani mogu podržati klinCE kreativCE iz SOS Dečijeg sela Srbija, a dodatno se mogu inspirisati na edukativnoj platformi budidobrobudice.com.
Uz stručne članke, roditelj i deca na platformi mogu pronaći i Vodič kreativnosti. Vodič kreativnosti je alat inspirisan dečjom maštom, osmišljen kako bi pomogao roditeljima u podsticanju i podršci kreativnog razmišljanja kod dece.
Nastao u saradnji s psihologom Gabrijelom Ištuk, ovaj vodič nudi smernice, tehnike i vežbe za razvoj inovativnosti i originalnosti.
Podržimo zajedno klinCE kreativCE iz SOS Dečijeg sela Srbija. Limitirano izdanje Cedevita pakiranja potražite u u Roda i Idea objektima.