IDEA potpisala trogodišnji ugovor sa Beogradskim maratonom i najavila donaciju defibrilatora Crvenom krstu Beograd
Danas je održana konferencija za medije povodom potpisivanja novog trogodišnjeg ugovora o strateškoj saradnji Beogradskog maratona i brenda IDEA, kao i donacije aparata AED (automatski eksterni defibrilatora) Crvenom krstu Beograd od strane fondacije Heroji Beogradskog maratona i kompanije Mercator-S, a koji će biti postavljeni na javnim površinama u Beogradu, i biti dostupni za efikasno spasavanje života naših sugrađana.
„Fondacija “Heroji Beogradskog maratona nastala je sa željom da se ogromna pozitivna energija sa trkačkih staza, ali i oko njih, koju Beogradski maraton, kao najmasovniji međunarodni sportski događaj u Srbiji emituje godinama unazad, usmeri ka nekim višim ciljevima i da se pomogne onima kojima je pomoć najpotrebnija. Zajedno sa kompanijom Mercator-S i brendom IDEA razumeli smo potrebu Crvenog krsta Beograd za postavljanjem defibrilatora na javnim površinama u Beogradu, jer znamo koliko je brzina važna kod spasavanja života ljudi pogođenih srčanim udarom”, izjavio je Habuš i dodao:
„Istovremeno želim da naglasim koliko nam je važna saradnja sa Crvenim krstom Beograd na organizaciji Beogradskog maratona. Nakon naše posete Čikagu, primenili smo iskustvo jednog od najvećih maratona na svetu i u saradnji sa Crvenim krstom Beograd formirali 3 poljske bolnice na stazi i u cilju, čime smo rasteretili naš zdravstveni sistem, dok istovremeno pružamo našim trkačima prvu pomoć na licu mesta“, zaključio je Habuš.
Kampanju „Život u tvojim rukama“ svi zaposleni u Crvenom krstu Beograd koriste kao zajedničku misiju kojom se javnost obaveštava o značaju i primeni AED aparata.
„Statistika kaže da je šansa za preživljavanje osobe koja je doživela srčani zastoj od 2-5% ako primenimo masažu srca, ali zato primenom AED aparata šansu za preživljavanje podižemo na 75%. Važno je da AED aparat primenimo u prvim minutima, jer se nakon svakog minuta šansa za preživljavanje spušta za 10%“, izjavio je Nikola Prica sekretar Crvenog krsta Beograd i dodao:
„Apsolutno sve ovo govori u prilog što veće javne dostupnosti ovakvih uređaja pa je bitno zapamtiti našu poruku koju šaljemo polaznicima na obukama „Živ si gde je AED“. Zbog svega navedenog naša misija i cilj je da Beograd postane najbezbedniji grad, tako što će veliki broj AED aparata koje dobijemo kroz donacije odgovornih kompanija, biti postavljen i primenjen na prometnim mestima u Beogradu, a sve to kako bi svi oni koji bi doživeli nagli srčani zastoj na javnim mestima mogli da budu zbrinuti primenom AED aparata. Nedopustivo da savremene tehnologije uđu u veći deo sfera našeg života, a da izostanu tamo gde se odlučuje između života i smrti“, zaključio je Prica.
Jelena Mitrović, direktorka sektora InStore komunikacija u kompaniji Mercator-S, ovim povodom je izjavila:
“Mi smo 11 godina ponosni partner Beogradskog maratona i taj jubilej ćemo obeležiti kampanjom “Svi za jednog, jedan za sve”. Međutim, ako bismo morali u jednoj reči da opišemo ono što nas sve u kompaniji pokreće kada je u pitanju Beogradski maraton, ali i drugi projekti, jeste SRCE. Naših 200 trkača su SRCEM u ovom projektu, trče iz ljubavi, naših blizu 8.000 zaposlenih su SRCEM uz koleginice i kolege koje tog dana trče, svi zaposleni koji su u organizaciji Beogradskog maratona sve ovo postižu jer imaju veliko SRCE. Ovo za nas nije samo posao, već smisao života, biti SRCEM u svemu što radimo. Zato smo odlučili da upravo SRCE bude ono što nas povezuje mnogo šire nego što je manifestacija Beogradskog maratona, što nas povezuje sa svim građanima ovoga grada i priključili smo se pozivu Crvenog krsta i Fondacije „Heroji Beogradskog maratona” i donirali defribilatore. Da SRCA što većeg broja sugrađana nastave da kucaju“.