ALARMANTNO: OD ČIPSA DO TOALET PAPIRA - SAZNAJTE KOJI PROIZVODI VAS TRUJU U SOPSTVENOM DOMU

Промо 09. 08. 2023. u 10:00

SITUACIJA koja se desila pre nekoliko dana, kada je u čipsu koji je proizveden kao robna marka za jedan trgovinski lanac iz Hrvatske, pronađena velika koncentracija kancerogene supstance, upozorava nas na posledice do kojih je doveo konzumerizam.

Foto: Shoutterstock

Iako se čini primamljivo ponekad posegnuti za jeftinijim opcijama koje nude trgovinski lanci, sve više ljudi postaje svesno važnosti kupovine od proverenih brendova. Kvalitet proizvoda ne sme biti žrtvovan zarad prividne uštede, posebno kada je reč o proizvodima koje nanosimo na kožu ili unosimo u organizam.

Bilo bi jednostavno okriviti proizvođača, ali istina je da je velika potražnja i nedostatak kriterijuma pri kupovini uslovio porast ponude, a oštra konkurencija na tržištu i pad cena. Ovakvi tržišni uslovi vrše pritisak na trgovinske lance i zahtevaju i niže cene sirovina ili pojednostavljivanje procesa proizvodnje, što na kraju dovodi do sličnih propusta.

Jedan od glavnih razloga zašto je važno kupovati od proverenih brendova je sigurnost. Renomirani brendovi godinama grade svoj ugled na osnovu kvaliteta svojih proizvoda i zadovoljstva svojih kupaca.

Još jedan ključan aspekt je kvalitet proizvoda. Provereni brendovi koriste bolje materijale i tehnologije kako bi njihovi proizvodi bili superiorni. Ovakvi brendovi u centar stavljaju potrošača, jer zbog stabilne pozicije na tržištu imaju mogućnost da ponude kvalitetan proizvod i sačekaju da se kreira potražnja. Pa tako do pre 6 meseci nismo ni slutili da će danas izbeljen beli papir biti zamenjen braon papirom od 100% nebeljene celuloze ili da ćemo proveravati da li kuhinjski ubrus poseduje IFS sertifikat koji jedini garantuje da proizvod sme da dođe u dodir sa hranom.

Provereni brendovi kao dokaz kvaliteta imaju brojne sertifikate koji su rezultat dugoročnog ulaganja u tehnološke procese i izuzetno strogog procesa kontrole proizvodnje.

Važno je takođe napomenuti da kupovina od proverenih brendova podstiče inovaciju. Ovi brendovi često ulažu u istraživanje i razvoj kako bi stvorili nove i unapređene proizvode koji odgovaraju potrebama potrošača. Kroz podršku ovakvim brendovima, kupci podstiču dalji napredak i unapređenje proizvodne industrije.

U današnjem društvu, gde se često favorizuje trenutna ekonomska ušteda, važno je imati na umu dugoročne koristi i rizike po zdravlje. Postavljanje kvaliteta ispred niske cene nije samo mudar izbor za potrošače, već i korak ka podršci održivoj i odgovornoj potrošnji i brendovima koji godinama nude kvalitetne i inovativne proizvode.

Pogledajte više