STRUČNI PANEL O MEDIJIMA: Kvalitetni sadržaji uvek nađu put do publike
KOLIKO su se mediji prilagodili promenama u digitalnoj eri, a koliko opstali specijlaizovani koji se bave temama o razvoju tehnologije, bila je tema nedavnog skupa "O medijima i tehnologiji" u Galeriji Grafičkog kolektiva u Beogradu.
Povod za stručni skup na ovu temu bilo je obeležavanje 20 godina postojanja emisije "Digitalne ikone" Tamare Vučenović, urednica Radio Beograda 2. Autori, urednici, vlasnici medija koji su posvetili posao približavanju tehnologija medijima smatraju da uprkos poplavi lažnih vesti i neprofesionalnog rada, opstaju kvalitetni sadržaji koji uvek nađu put do svoje publike.
Najavljeno je i objavljivanje knjige Digitalne ikone 2.0 u kojoj će se naći odabrani intervjui iz emisije, pojedinci i događaji koji od 2002. omogućavaju da se bolje razume proces digitalizacije u Srbiji.
Učesnici drugog panela, prof. Dr Tatjana Ćitić sa RTS-a, Aleksandar Ašković, ekspert za jutjub, Jasmina Koprivica iz Jurinjuz Srbija, kao i sociolog prof. Dr Dalibor Petrović su se složili da su tehnologije i internet platforme učinile da svako može da bude medij, kao i da se umesto najavljenog kraja, radio transformisao u veoma popularnu formu - podkast. Podvukli su važnost pitanja o odgovornosti za napisano, programirano, prodato.