MOMIROVIĆ: Izgradnja Moravskog koridora teče po planu
MORAVSKI koridor je projekat za koji se slobodno može reći da će predstavljati zaostavštinu predsednika Republike Srbije i njegove politike, jer niko nije mogao ni da sanja da će se ovde graditi najmoderniji auto-put u Jugoistočnoj Evropi, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović tokom obilaska radova na petlji Ćićevac, na deonici auto-puta od Pojata do Kruševca, u sklopu Moravskog koridora.
- Ovo je auto-put najviših standarda u ovoj zemlji, i jedan ovakav projekat je važniji od bilo kojih izbora, i učiniće da se na teritoriji cele države podigne kvalitet za sve privrednike, radnike, kao i za građane - rekao je Momirović.
Ministar Momirović istakao je da je ponosan na sve što je do sada urađeno, zahvalio se radnicima i predstavnicima kompanije „Behtel Enka“ i dodao da je posvećenost završetku radova na zavidnom nivou.
Sa ministrom Momirovićem u obilasku radova bili su i direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, gradonačelnica Kruševca Jasmina Parulović, kao i predstavnici kompanije „Behtel Enka“.
- Na Moravskom koridoru se intenzivno radi kako bismo što pre omogućili da građani Srbije počnu da koriste ovaj važan projekat. Trenutno je angažovano 2897 radnika, sa više od hiljadu jedinica mehanizacije - kazao je direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić.
Gradonačelnica Kruševca Jasmina Parulović ovom prilikom je istakla da će završetkom ovog auto-puta Kruševac dobiti novu industrijsku zonu. Moravski koridor od izuzetnog je značaja jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca, Koridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka - Ćićevac, Stalać, Kruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Kraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika. Moravski koridor će biti prvi digitalni auto-put u Srbiji. Ukupna dužina iznosi 112 kilometara i obuhvata tri deonice: Pojate – Kruševac (27,8km), Kruševac - Adrani (53,8km), Adrani - Preljina(30,6km)