MOTIVACIJA ZA VAKCINACIJU: Slobodan izbor, promotivni kuponi, lutrija
MEDICINSKI univerzitet u Beču istražio je šta bi stanovništvo Nemačke, Austrije i Švajcarske motivisalo da se vakciniše.
Prema dobijenim rezultatima iz avgusta ove godine, stanovništvo na vakcinisanje najviše motiviše slobodan izbor vakcina, promotivni kuponi pa čak i lutrija.
U onlajn anketi je učestvovalo 3.067 osoba iz navedenih zemalja starosti od 18 do 90 godina. Među njima je 18 odsto ispitanika iz Austrije navelo da nisu vakcinisani niti su se prijavili za vakcinaciju, dok je 23,5 posto izjavilo da bi se vakcinisali u slučaju da mogu izabrati vakcinu.
Samo 8,7 procenata bi se vakcinisalo u zamenu za poklon bon, a 6,6 odsto uz učešće na lutriji. Ostali motivišući faktori predstavljali su vakcinisanje na radnom mestu (3,8 posto), besplatan obrok nakon vakcine (3,3 posto) kao i nalepnica kojom se potvrđuje da je osoba vakcinisana (1,6 posto).