OD ZLATIBORA DO NOVOG SADA: Promocija turističke ponude Herceg Novog u Srbiji
IZ REGIONA Srbija i Bosna i Hercegovina iz sveta Rusija i Ukrajina glavna su turistička tržišta Herceg Novog u kome ovih dana boravi oko sedam hiljada gostiju od kojih je oko 900 domaćih.
Kako bi što bolje predstavili ovogodišnju ponudu hercegonovska Turistička organizacija narednih dana obići će nekoliko gradova u Srbiji u okviru "roud šou" kampanje koja je samo deo predsezonskih aktivnosti koje realizuju zajedno sa Nacionalnom turističkom organizacijom.
Herceg Novi će danas (nedelja, 22. maj) biti predstavljen na Zlatiboru, a direktor Turističke organizacije Đorđe Stanojlović, komentariše da je Zlatibor odabran jer je tokom vikenda pun gostiju.
- Narednih dana, u okviri javnih dešavanja na trgovima, prezentacije turističke ponude Herceg Novog biće organizovane u Kraljevu, Kragujevcu, Čačku i Nišu. Centralni događaj planiran je u Beogradu a potom sledi predstavljanje i u Novom Sadu.
U Beogradu će od 27. do 29. maja u okviru Beogradskog manifesta biti priređen niz programa a 28. maja i jednočasovni koncert Željka Vasića kojim će biti najavljen novi hercegnovski muzički festival „Naše more, naše skale". Festival će biti održan od 26. do 28. juna u Herceg Novom.
Stanojlović je zadovoljan pripremama za sezonu ali i rezultatima predsezone. Herceg Novi i dalje za mesto odmora biraju tradicionalni gosti ali sve češće i turisti iz zapadne Evrope.
– Naša dva glavna emitivna tržišta iz sveta su ona koja smo imali i ranije, Rusija i Ukrajina. Iz regiona to su Srbija, a zatim Bosna i Hercegovina. Sa ta četiri tržišta dolazi 80 odsto gostiju. Pomak je napravljen kada je reč o gostima iz centralne i zapadne Evrope, odakle sada stiže nešto veći broj gostiju. To nam govori da radimo dobar posao, komentariše Stanojlović.
BONUS VIDEO:
MATURANTI ŠIROM CRNE GORE PROSLAVLjAJU KRAJ ŠKOLE U DUHU SRPSTVA