HAOS KOD PUPINOVOG MOSTA, NE POMAŽE NI POLICIJA: Kolone vozila danima mile duž Batajničkog druma, autobusi "zaglavljeni" među šleperima
KOLONE vozila danima mile duž Batajničkog druma, od Altine do Pupinovog mosta.
Očigledno loše rešeno levo skretanje na most problem pravi odavno i stvara gužve pošto šleperi blokiraju raskrsnicu. Ali, stvar su izgleda pogoršali radovi JKP "Beogradske elektrane" kod Saobraćajne škole, koji će na ovoj deonici trajati do 19. juna. "Novosti" su i juče svedočile maltretiranju građana, koji izlaze iz vozila javnog prevoza i pešače do stanice na kojoj bi ušli u prvi autobus do grada koji se "iščupao" iz gužve.
Posle objavljenog teksta o mukama građana Batajnice, Altine i Nove Galenike u "Novostima", na najopterećenijem delu puta juče su se pojavili i saobraćajni policajci. Građani tvrde da ih prethodnih dana nije bilo, pa se od Batajnice do centra grada putovalo i tri sata.
- U ponedeljak sam iz Batajnice krenula u 16.45 a doSaobraćajne škole stigla u 19.30. Kiša pada, ne možete ni da izađete iz prevoza. Na kraju sam morala. Vozač je zvao dispečera, a ovaj ga je ubeđivao kako ne zna da vozi. Bila sam u šoku. Ako će ovo da rade poduže, neka napišu da se pešači od kovid-bolnice do Saobraćajne škole, da znamo. Drugo, ta petlja ka Pupinovom mostu je uvek bila loše rešena, pa se 40 minuta putovalo od Batajnice do Pupinovog mosta. Ako stručnjaci iz Sekretarijata za saobraćaj ne mogu da reše taj problem, neka pitaju nekoga ko zna, možda i Kineze koji su most gradili, pa da nas reše muka - navodi Ankica Š.
Reporteri "Novosti" juče su, uprkos prisustvu saobraćajne policije, ugledali kolonu koja se vukla od "Koka-koline" fabrike do Pupinovog mosta. Šleperi su tu deonicu prolazili za sat i po, a među teškim kamionima bila su zaglavljena vozila javnog prevoza. Upravo je levo skretanje ka mostu ono što pravi saobraćajni čep. Neka vozila su tražila alternativu pa su se preko Zemun Polja uključila na auto-put.
O haosu najbolje govori činjenica da je linija 707, koja izlazi iz Nove Galenike i treba da se uključi na Batajnički drum i kojoj je Saobraćajna škola sledeća stanica, tu dužinu od 300 metara prelazila pola sata.
Javno komunalno preduzeće "Beogradske elektrane" ovde radi toplovodnu mrežu. Njome će se snabdevati stanovi za pripadnike snaga bezbednosti u naselju koje je u izgradnji, u Novoj Galenici. Na pitanje "Novosti" da li je moguće da se radovi izvode noću kako bi se što manje ometao saobraćaj i da li je moguće angažovanje dodatnog ljudstva kako bi se sve brže završilo, odgovaraju:
- Dozvolama je predviđena precizna dinamika koje izvođači radova striktno poštuju. Radovi u Cara Dušana će biti završeni do 19. juna. Ne postoji mogućnost da se radi tokom noći, jer se tada obavlja radiografsko ispitivanje zavarenih spojeva, što preko dana nije moguće da prolaznici i vozači ne bi bili izloženi radijaciji. Na gradilištu se nalazi dovoljan broj radnika, a povećanjem njihovog broja ne bi se dobilo na dinamici, jer je proces rada optimizovan - kažu u "Elektranama".
BEZ IZMENA LINIJA
SEKRETARIJAT za javni prevoz, uprkos svakodnevnom kašnjenju, nije doneo odluku o eventualnoj izmeni trasa. "Novosti" su obratile i Sekretarijatu za saobraćaj, povodom rešenja problema sa levim skretanjem na Pupinovom mostu. Odgovore čekamo.
Koje će rešenje nadležni da smisle, ostaje da se vidi narednih dana. Mada, sva je prilika da će ovakvo stanje, ili gore, potrajati do leta.