TRAMVAJ PONOVO STAROM PUTANJOM: Javni prevoz u ponedeljak opet ide od Ruzveltove do Kalemegdana
TRAMVAJI 2, 5, 10 vraćaju se sutra, posle dve godine, na staru trasu, odnosno na deonicu od Ruzveltove do Kalemegdana.
I linije 24, 26 i 79 ponovo će saobraćati kao ranije.
Pošto su, prema rečima nadležnih, završeni radovi na rekonstrukciji i uređenju ulica Kraljice Marije, 27. marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana, u delu koji se odnosi na javni prevoz, od ponedeljka se ponovo uspostavljaju stare linije.
Kako je saopštio Sekretarijat za javni prevoz, ponovo se uspostavljaju tramvajske linije: 2 (Pristanište - Vukov spomenik - Pristanište), 5 (Kalemegdan - Ustanička), 10 (Kalemegdan - Banjica) i 11 (Kalemegdan - Blok 45), koja će zbog radova na Savskom trgu i dalje saobraćati preko Starog savskog mosta.
NEĆE BITI "KLOPARANjA"
ŠINE duž "zelenog bulevara" su bile dotrajale i to je bio povod nadležnima da krenu u rekonstrukciju ove četiri ulice. Žitelje bi trebalo da raduje što je duž šina postavljena specijalna podloga kako bi se smanjilo zvučno zagađenje i sprečilo podrhtavanje višespratnica.
Na redovne trase vraćaju se autobuske linije: 24 (Dorćol - Neimar), 26 (Dorćol - Braće Jerković) i 79 (Dorćol - Mirijevo 4).
Od ponedeljka, zajedničko stajalište Kralja Petra, koje se nalazi neposredno posle zone raskrsnice sa Ulicom kralja Petra za smer prema Francuskoj ulici, biće i za tramvajske i autobuske linije 2, 5, 10, 24, 26 i 79. Uspostavlja se i zajedničko stajalište Dorćol (Kneginje Ljubice), neposredno ispred zone raskrsnice sa Dobračinom za smer prema Francuskoj.
Prva tramvajska proba duž rekonstruisanih ulica bila je 19. februara, a juče je održana "generalna proba" kako su nam rekli u GSP.
Sada su konačno završena sva stajališta. Popločana su i postavljene su nadstrešnice.
Obnova takozvanog zelenog bulevara, odnosno ove četiri ulice, počela je u junu 2019, a plan je bio da bude završena do novembra te godine. Neimari su onda naišli na mnogobrojne probleme, poput neucrtanih instalacija, što ih je omelo. Bilo je tu i nerada, jer je izvođač radova radnike često premeštao na drugu "hitniju" lokaciju.
Pandemija virusa korona definitivno je usporila posao i "opravdala" kašnjenje. Međutim, uprkos tome što će tramvaji sutra početi da saobraćaju, ne može se reći da je svim radovima konačno kraj - skver kod Palmotićeve i Džordža Vašingtona radiće se do leta, a svi prethodni rokovi za njegov završetak su probijeni.