DO JEFTINE STRUJE PREKO "NOVOSTI": Posle intervencije naše redakcije, stanarima u Darinke Jevrić 25 popravljen kvar

Г. Н. 26. 12. 2020. u 10:40

STANARI palilulskog naselja Višnjička banja, u Ulici Darinke Jevrić na broju 25, duže vreme nisu imali jeftinu struju.

Foto: V. N.

Upravnica zgrade požalila se EDB, gde je dobila nelogičan odgovor - stanari pojedinačno treba da dođu i predaju zahtev za obračunavanje. Zato su se oni obratili "Novostima" i problem je "očas posla" rešen. Posle poziva iz naše redakcije, majstor je juče pre podne, za kratko vreme, otklonio kvar na brojilu i - sve je rešeno.

Prema rečima Jelene S., koja poslednjih godinu dana stanuje u pomenutoj zgradi, upravnica je otišla u EPS da preda žalbu, ali tamo su joj rekli da svaki vlasnik stana pojedinačno treba da dođe i preda zahtev.

- To je teško ostvarivo, a i nema nikakve logike da zahtev upravnice ne bude uvažen, kad su svi stanari potpisani.

Kako su "Novostima" odgovorili iz EDB, uvidom u energetske kartice utvrđeno je da se na pomenutoj adresi proceni potrošnja, za merna mesta biće otvoreni nalozi provere, koji će biti hitno realizovani. Nakon toga biće otklonjeni kvarovi na brojilima ili MTK uređajima, u zavisnosti od toga šta se utvrdi kontrolom.

NIŠTA OD UŠTEDE

PREMA rečima naše sagovornice, mislila je da se jeftina struja podrazumeva i ponašala se u skladu sa tim. Ali, uključivanje bojlera i veš-mašine isključivo noću, zarad uštede, nije imalo vajde.

Podsetimo, po Odluci o tarifnom sistemu za prodaju električne energije, vreme trajanja jeftine struje je svakog dana od 22 do šest časova, ili od 23 do sedam sati, u zavisnosti od pomeranja časovnika.

- Nema potrebe da svi stanari prijavljuju kvar - rekli su u preduzeću. Kvar u slučaju MTK uređaja koji prebacuje višu i nižu tarifu može da prijavi i upravnik zgrade ili bilo ko od stanara, ukoliko primeti neku neispravnost u radu MTK uređaja - odgovorili su "Novostima" iz EPS i, što je najvažnije, majstora odmah poslali na adresu.

Pogledajte više