CURI MESEC DANA, A POPRAVKA DANAS: Kvar na toplovodnim podrumskim instalacijama skupo košta sugrađanku iz Gandijeve ulice
KAKO izgleda nemoć pred kvarom na instalacijama, osetila je jedna sugrađanaka iz solitera u Gandijevoj ulici na Novom Beogradu.
Skoro mesec dana iščekivala je majstore da dođu i otklone kvar na cevi iz koje curi voda u podrumu ispod njenog stana. Prema čvrstim obećanjima, majstori "Beoelektrana" dolaze danas i ona se nada da će konačno moći da se vrati u svoj stan i posle popravki nastalih zbog curenja, nastavi normalan život.
Prema rečima starije Beograđanke, koja ne želi da se objavljuje njeno ime, po prijavi kvara u podrumu dugo su je preusmeravali sa jednog preduzeća na drugo.
- Cev je pukla još 27. oktobra u tehničkoj etaži, koja je tačno ispod mog stana - priča nam sugrađanka. - Od tada moja porodica i ja kucamo na različite adrese. Zvali smo najpre "Beogradske elektrane", odakle su nas prebacili na "Gradsko stambeno", a oni opet na neku od firmi podizvođača radova. Na kraju smo morali da se obratimo gradskoj građevinskoj inspekciji.
Građevinski inspektori su, kaže, vrlo brzo izašli na teren i potom su "Beoelektranama" naložili da poprave kvar. Tek tada je definitivno ustanovljeno da je problematična cev u njihovoj nadležnosti i obećali su da će je popraviti. Od tada je prošlo desetak dana, majstora ni na vidiku, a voda sve vreme teče.
- Potpuno sam nemoćna, užasnuta sam što ništa nije moja krivica i ne mogu baš ništa više da učinim. U mom stanu već se vide posledice. Parket se podigao, pločice su otpale. Skoro je nemoguće boraviti u stanu zbog velike vlage koja se napravila, pa sam se preselila kod ćerke - jada nam se sagovornica.
"Beogradske elektrane" su upoznate sa ovim slučajem i "Novostima" je rečeno da će baš tokom današnjeg dana nadležne ekipe izaći na adresu i zameniti 1,5 metara sporne cevi. Oni ističu da su na teren otišli istog dana po prijemu reklamacije, 1. novembra, i da su pregradili ventil u podstanici, konstatujući da ne dolazi do pada pritiska vode u grejnoj stanici zgrade, te su nastavili redovnu isporuku toplotne energije.
- Drugu prijavu dobili smo posle 17 dana, od stanara na višim spratovima. Reklamacija se odnosila na curenje vode u tehničkoj etaži, i to između dva stambena objekta u Gandijevoj ulici. Zbog vlaženja cevi naše ekipe zameniće deonicu - zaključuju u "Beogradskim elektranama".
NADOKNADA NASTALE ŠTETE
BUDUĆI da ona nikako nije mogla da utiče na kvar u podrumskim cevima, naša sagovornica se pita i ko će nadoknaditi štetu u njenom stanu, prouzrokovanu kasnom reakcijom nadležnih. Iz "Beogradskih elektrana" kažu sledeće:
- Nastala šteta, za koju se utvrdi da je uzrokovana curenjem vode iz instalacija, pražnjenjem ili punjenjem grejne instalacije, biće nadoknađena posredstvom osiguravajućeg društva sa kojim "Beogradske elektrane" imaju ugovor.