CURENJE NAJČEŠĆI KVAR: Svi toplotni izvori JKP "Beogradske Elektrane" zasad funkcionišu bez poteškoća

Горана НОВАКОВИЋ 16. 10. 2020. u 07:38

ČINI se kao da je postalo pravilo da početak grejne sezone obeleže problemi i nezadovoljstvo sugrađana.

Foto V. N.

"Beogradske elektrane" juče su i zvanično pustile sistem u pun pogon. Međutim, tri dana toplih proba, kada je temperatura vazduha zahtevala da stanovi budu topli, ipak nisu odradila posao. Kako kažu iz preduzeća, sve ekipe za hitne intervencije su na terenu i do juče po podne bilo je otklonjeno više od 50 odsto prijavljenih reklamacija.

REKLAMACIJE

POTROŠAČI reklamacije mogu da prijave na broj telefona Dispečerskog centra 011/2093-011. Prioritet u otklanjanju problema su curenja vode iz instalacija, a broj telefona za prijavu ove vrste kvarova je 011/2093-100.

Uprkos tome što su u nekim delovima grada stanovi ostali hladni, iz preduzeća naglašavaju da svi toplotni izvori funkcionišu bez problema. Pojedinačni kvarovi "iskakali" su skoro svakog dana. Kako kažu nadležni, kada je reč o pojedinačnim kvarovima, najčešće je reč o curenjima na instalacijama, ispuštanju vazduha iz instalacija koje su u letnjem periodu ispražnjene, a manji broj se odnosi na nedostatak grejanja u celim objektima i pojedinačnim stanovima.

- Više od 90 odsto prijavljenih reklamacija odnosi se na kvarove na kućnim grejnim instalacijama, koje su u nadležnosti vlasnika stanova - kažu u JKP "Beogradske elektrane".

- Naše ekipe obavljaju samo havarijske popravke na instalacijama u zgradama potrošača, dok su poslovi tekućeg održavanja kućnih grejnih instalacija u nadležnosti organa upravljanja zgradom.

I pored te činjenice, napominju iz JKP "Beogradske elektrane", ekipe hitnih intervencija čine sve da u najkraćem roku otklone i te kvarove kako bi građani dobili grejanje.

Pogledajte više