PROMOCIJA LEPOTE I UKUSA: Na platou Kamenog grada na Adi Ciganliji obeležen Svetski dan turizma
DOGAĐAJEM "Turizam i ruralni razvoj" obeležen je ovogodišnji Svetski dan turizma na platou Kamenog grada na Adi Ciganliji.
Na nekoliko štandova, kroz razne aktivnosti i radionice, posetiocima su se predstavili učesnici iz Zapadne Srbije i Vojvodine, ali i iz prestonice. Svoje ponude izložilo je i JKP "Gradske pijace", kao i udruženje "Naše ruke".
Na prostoru Kamenog grada bila je postavljena i velika kamion bina, na kojoj su se emitovali promotivni filmovi destinacija i muzički program.
Turistička organizacija Beograda predstavila je aktuelnu ponudu, popularne turističke atrakcije i izlete van urbanog gradskog jezgra. Osim toga, posetioci su na ovom štandu mogli da razgledaju kopije gravira iz 16. veka iz kolekcije Muzeja grada, ali i da se posluže kafom.
- Promovišemo i Avalu, te se posetioci mogu fotografisati u porodičnom foto-ramu i na taj način napraviti uspomenu iz čuvenog "Avantura parka" - reklu su u TOB.
JP "Ada Ciganlija" napravilo je VR 360 video, koji na efektan način prikazuje bogatu ponudu beogradskog mora.
- Videom su obuhvaćeni sportski tereni, skijanje na vodi, "Avantura park", trim-staze, odnosno sve što Ada svojim posetiocima nudi - govore u JP "Ada Ciganlija". - U određenom periodu ove sezone bio je zabeležen pad broja posetilaca, ali bilo je i vikenda kada je Savsko jezero posetilo 100.000 ljudi.
Učesnici iz Zapadne Srbije i Vojvodine predstavili su svoje celokupne ponude kao i domaće proizvode poput rakija od raznog voća, meda, kolača, ali i raznih ručnih radova.
"NAŠE RUKE"
POSETIOCIMA je svoje ručno izrađene proizvode predstavilo i udruženje za stare i umetničke zanate "Naše ruke". Članovi su simbolično, u narodnim nošnjama, pokazivali kako izrađuju opanke, tkaju ćilime, pletu korpe, crtaju na staklu, izrađuju nakit i još mnogo toga.