POLETELI ZA TUNIS POSLE 17 SATI AGONIJE: Putnici na Aerodromu Beograd čekali let za Monastir do 20 časova (FOTO)

Б.Б-Ш.М. 14. 07. 2023. u 20:25

PUTOVANjE u Tunis, preko agencije "Kontiki", za grupu od 170 turista pretvorilo se u - pakao.

Privatna arhiva

 Oni su na Aerodromu "Nikola Tesla" čekali let za Monastir vuše od 17 sati. Posle skoro celodnevne agonije oni su otputovali na letovanje večeras nešto pre 20.00. Kako su za "Novosti" ispričali očajni putnici, okupljanje na aerodromu je bilo zakazano za dva sata jutros, kako bi se čekirali i prošli pasošku kontrolu pošto je let bio zakazan za 4.00.

- Prošli smo celu proceduru, ali je posle toga počela agonija - priča nam jedna od putnica. - Leta nije bilo u zakazanom terminu. Sati prolaze, niko nam ništa ne govori. Zvali smo agenciju "Kontiki" ko zna koliko puta. Uvek je odgovor bio isti da nemaju nikakvu informaciju. U grupi je 170 putnika, bilo je male dece, beba. Ljudi su izmoreni, ležali su po podu, deca nervozna. Ovo je stvarno sramota i maltertiranje. Niko na flašicu vode nije doneo.

Kako su ispričali, oko 14.30 im je rečeno da napuste zgradu aerodroma i izađu ispred, gde će ih sačekati autobusi koji će ih odvesti u hotel.

- Izašli smo ispred, čekali smo pola sata, autobusa nije bilo - pričaju putnici. - Onda se konačno pojavio predstavnik agencije "Kontiki" i rekao nam da sačekamo možda će moći da obezbede let u 18.00. Nastavili smo da stojimo ispred zgrade aerodroma, pa smo ušli unutra, ali stalno su nam pomerali vreme leta. Ipak, konačno je počelo ukrcavanje, pa se agoniji približio kraj. Na kraju su došli i obezbeđenje i policija, ali se sve dobro završilo.

Povodom agonije na aerodromu "Nikola Tesla" za naš list oglasili su se iz agencije "Kontiki" i istakli da usled tehničkog kvara koji je izazvalo zemaljsko osoblje prilikom utovara prtljaga, na letelici avio-kompanije "Novel er" let za Tunis je odložen.

- U ovakvim slučajevima se moraju primenjivati nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio-saobraćaja, a razlog tome je bezbednost putnika i kabinskog osoblja - kažu oni. - Sve nadležne službe su uradile neophodne provere ove letelice i nakon toga o stanju iste obavestile avio-kompaniju "Novel er". Ona je obavestila nas kao organizatora, da nakon pregleda nisu dobijene neophodne dozvole da može da se izvrši prevoz putnika.

Slali poruku

KAKO su istakli u "Kontikiju", sadržaj prve poruke koju su uputili svim putnicima na ovom letu je "Iz tehničkih razloga, a u cilju bezbednosti svih putnika kasni let za Monastir. Nakon dobijanja novih informacija od avio- kompanije i ostalih službi putnici će biti obavešteni. Molimo vas za strpljenje i zahvaljujemo na razumevanju." Nakon toga putnici su preko razglasa dobili informaciju o mogućnosti dobijanja osveženja.

Na pitanje zašto se putnicima niko nije obratio i dao objašnjenje, odgovaraju:

- Nakon predaje prtljaga, izdavanja "bording" karata i pasoške kontrole putnici su ušli na "gejt" - pričaju iz kompanije. - Predstavnik naše agencije je sve vreme bio na aerodromu u zoni u kojoj je to dozvoljeno. Po dobijanju zvanične informacije od kompanije "Novel er", koja je za nas kao organizatora putovanja jedina relevatna, svim putnicima smo uputili SMS poruke.

Putnici su na kraju uspešno sleteli u Monastir, ali će im peripetije oko polaska, kako ističu, umanjiti doživljaj.

Pogledajte više