NOVA ULICA VEZA MOSTA I BULEVARA: Napreduju radovi na uklanjanju i čišćenju terena kod Starog Sajmišta na Novom Beogradu
RADOVI na uklanjanju objekata zbog izgradnje saobraćajnice koja će povezati novobeogradske bulevare kod Ušća sa novim Savskim mostom napreduju predviđenom dinamikom i biće uskoro završeni. Majstori se ovih dana nalaze kod Nemačkog paviljona, a još se ruše se i ostaci bivšeg pogona "Rade Končar". Takođe, aktivno je i na proširenju bulevara Zorana Đinđića, gde je put već gotovo trasiran.
Kako je ranije istakao gradonačelnik Aleksandar Šapić, projekti koji se realizuju u ovom delu Novog Beograda mogu se nazvati mali metro, jer će preko mosta i tunela kod Ekonomskog fakulteta sve biti povezano sa Slanačkim putem. Radnici i građevinske mašine trenutno se na ovom delu Starog sajmišta nalaze kod Nemačkog paviljona, na kom je počelo uklanjanje crepa, pošto će on biti srušen. Polako se privodi kraju i uklanjanje kod "Rade Končara", kako bi se prostor oslobodio. Bageri rade svoj deo posla, dok je u svakom trenutku nekoliko kamiona na raspolaganju, kako bi se prevezao šut.
Rušenje prvih starih kuća, udžerica i nelegalnih objekata na ovoj lokaciji počelo je još krajem 2021. godine. Na raskrsnici Zemunskog puta, kojim sada saobraćaju tramvaji kad siđu sa Starog savskog mosta i Ulice Vladimira Popovića u planu je izgradnja kružnog toka. Odavde će se graditi krak koji će voditi ka Ušću, odnosno Bulevaru Mihajla Pupina. Drugi krak napraviće se do Bulevara Zorana Đinđića, koji će biti praktično produžen skoro do savske obale.
Kako je nedavno rečeno, uklanjanje starog Savskog mosta neće početi ovog leta, već se čeka završetak projekta za tunel kod Ekonomskog fakulteta. To je veoma bitno kako bi uporedo počeli radovi na oba objekta, a rok izgradnje koji se ranije spominjao je približno tri godine.
Novom ulicom, u kojoj su takođe u toku ozbiljni radovi, biće spojeni Bulevar Vladimira Popovića sa Ulicom Milentija Popovića, odnosno Bulevar Zorana Đinđića biće produžen za 435 metara. Ovakvo saobraćajno rešenje biće direktna veza centralnih delova Novog Beograda sa novim savskim mostom. U planu je i rekonstrukcija dvokolosečne tramvajske pruge u dužini od 500 metara.
Na delu bulevara Zorana Đinđića radnici su skoro završili uklanjanje starog parkinga, a izgled saobraćajnice gotovo je u potpunosti jasan. Buduća ulica imaće tri saobraćajne trake po smeru, sa razdelnim ostrvom u sredini i trotoarima. Prema planovima, radovi bi trebalo da budu završeni u septembru.
Brojne rupe i ulegnuća
STARI Savski most, kojim svakodnevno prođe veliki broj automobila, dugo je u veoma lošem stanju, a ovih dana, usled jakih padavina pojavile su se nove rupe. Sanacija ove bitne veze rađena je nebrojeno puta, ali se kao jedino rešenje prihvata njegovo uklanjanje i izgradnja novog mosta.