ZA DVA MESECA 140.000 POZIVA NA BROJ 11-0-11 Usijale se linije Servisnog centra Grada Beograda na kom su objedinjena gradska preduzeća

S.Vidačković 14. 05. 2023. u 23:31

OTKAKO je sredinom marta otvorena jedinstvena telefonska linija Servisnog centra grada Beograda, sugrađani su broj 11-0-11 pozvali više od 140.000 puta.

Foto: Grad Beograd

Kako za naš list otkrivaju u Sekretarijatu za inspekciju, nadzor i komunikaciju, prijave koje Beograđani najčešće podnose tiču se raznih vrsta komunalnih problema, a najviše poziva usmereno je ka JP "Gradsko stambeno" i JKP "Parking servis".

Na ovom objedinjenom broju nalaze se info-službe svih gradskih preduzeća, te sugrađani više ne moraju da zovu nekoliko brojeva i utvrđuju ko je nadležan za koji problem. Dovoljno je da, kada pozovu 11-0-11, izaberu oblast u kojoj im treba pomoć i da sačekaju da se operater javi. Kada službenik zabeleži problem, ima rok od 72 sata da javi sugrađaninu kada će i kako njegova nedaća biti rešena.

- Prema prirodi samog problema, određeni broj prijava može biti rešen u kratkom roku, dok je za druge neophodan duži vremenski period, jer to podrazumeva vođenje određenih postupaka čiji su rokovi jasno definisani propisima i zakonima iz konkretnih oblasti - ističu u Sekretarijatu za inspekciju, nadzor i komunikaciju. - To ne sprečava operatere Servisnog centra da građane izveste o tome koja je služba preuzela neku prijavu, te da daju podatke o toku postupka.

Iz Grada poručuju da, s obzirom na broj poziva koji su operateri primili od početka rada, može se zaključiti da su Beograđani prihvatili novi način komunikacije sa prestoničkom upravom, te da je ovaj sistem mnogo efikasniji.

ZA "BELE" 102 OBJEKTA

PRE desetak dana, Grad je raspisao javnu nabavku za 102 objekta širom prestonice, gde će biti smešteni pripadnici Beogradske službe javnog reda, odnosno "beli".

- Raspisana je javna nabavka i radimo na dovođenju infrastrukture za buduće stanice Beogradske službe javnog reda, a ponudićemo i beogradskoj policiji da tu mogu da borave i njihovi pripadnici. Živimo, nažalost, u nebezbednom svetu i zato je aspekt bezbednosti sve važniji - nedavno je rekao gradonačelnik Šapić.

Servisni centar otvoren je pre dva meseca, na inicijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, kako bi komunikacija sa građanima i rešavanje problema bili što efikasniji. Ranije su info-službe gradskih preduzeća radile do 16 časova, a broj 11-0-11 otvoren je 24 sata, svakog dana u godini. Plan je da se do kraja godine uključe sve ustanove u gradu, među kojima su i ustanove kulture i sportski centri.

Pogledajte više