BROJ 11-0-11 DO KRAJA FEBRUARA: Uskoro počinje da radi jedinstvena telefonska linija Grada za sve probleme sugrađana
JEDINSTVENI broj telefona 11-0-11, putem kojeg će Beograđani moći da dobiju sve gradske informacije i da prijave probleme trebalo bi da proradi do kraja februara. Mada je bilo najavljeno da će ovaj vid komunikacije Grada i sugrađana zaživeti do kraja 2022, prvi čovek prestonice Aleksandar Šapić rekao je da je datum pomeren zbog tehničkih problema.
Ovaj broj povezaće sve gradske službe, te ljudi više neće morati da lutaju po imenicima i procenjuju koje je preduzeće nadležno za koji problem.
- Dobili smo taj objedinjeni broj za informacije 11-0-11, sada svi zaposleni u info službama javnih preduzeća sede na jednom mestu - objašnjava Šapić. - Sve će se evidentirati, neće odmah biti bolji servis nego ranije, ali više nema jurnjave telefona, sada je sve na jednom broju i moraće da se odgovara na pozive, a ne kao ranije kad neka preduzeća nisu odgovarala građanima. Trudim se da uvedemo red u svaku oblast, da red ostane i kada ne budem gradonačelnik.
Kako bi ljudima servisna obaveštenja bila što dostupnije, Šapić najavljuje da će u stambenim zgradama biti postavljeni informativni paneli.
- Tu će ljudi dobijati informacije koje sada traže po portalima kao na primer kada će nestati voda ili struja, šta se menja u saobraćaju, gde počinju radovi... Biće usko povezane za svako naselje, odnosno adresu na kojoj se nalaze. Ogroman je projekat, ali je vredan. Tražićemo i kod kablovskih operatera, da imamo jedan kanal na kom će biti samo servisne informacije.