GRADI SE PASARELA KOD "TEMPA": Majstori na vezi Ada Ciganlija - Čukarička padina 10 godina posle najave
IZGRADNjA pešačke pasarele kod "Tempa" na Obrenovačkom putu, koja će povezati Čukaričku padinu i Adu Ciganliju, konačno je počela, deset godina od prvih najava o realizaciji ovog projekta.
Ukupna dužina iznosiće 40 metara, širina četiri, dok je visina ovog putnog prelaza pet metara.
Reporteri "Novosti" zatekli su majstore koji su započeli radove na strani Ade Ciganlije, zbog čega je i jedna traka bila zatvorena za saobraćaj. Prema najavama, tako će biti sve do 10. oktobra, kada će se selektivno zatvarati određeni broj saobraćajnih traka. Iako na ovom delu Obrenovačkog puta kod "Tempa" na razdelnom ostrvu već godinama postoji zaštitna ograda, to nije sprečavalo mnogobrojne građane da u svako doba dana, pa čak i usred saobraćajnog špica, prelaze izuzetno prometnu ulicu.
Zbog toga je izgradnja pasarele bilo jedino rešenje, pa se brzo pristupilo i prikupljanju potrebne dokumentacije. Takođe, pešački prelaz nalazi se na svega 150 metara od megamarketa, ali se građani nisu obazirali ni na tu činjenicu.
- Konačno da se i ovaj posao privede kraju, mnogo će značiti za sve ljude koji ovde žive - kaže za naš list jedna od žiteljki Čukaričke padine.
Iako su nam ranije iz Direkcije najavili da bi završetak radova trebalo očekivati do kraja jula, to se nije desilo, ali je svakako pozitivno što će ovaj problem konačno biti rešen, pa i sa malim zakašnjenjem.
POSAO PO FAZAMA
CEO projekat izgradnje pasarele biće realizovan u pet faza, kada će se i zatvarati određene trake na ovom pravcu. Prvo će se raditi deo u smeru ka Obrenovcu, zatim prostor kod razdelnog pojasa, a na kraju radnici će pristupiti i kolovozu u smeru ka Beogradu.
Stanari ovog dela prestonice još 2012. godine potpisali su peticiju da se podigne pešačka pasarela. Tender za njenu izgradnju sa izradom tehničke dokumentacije bio je raspisan u septembru 2019. Tada je urađena procena po kojoj će izgradnja ovog nadvožnjaka Grad koštati oko 33 miliona dinara.
Stepenice će se nalaziti na trotoarima s obe strane prelaza, a postoji mogućnost i za ugradnju liftova kako bi pasarela bila pristupačnija osobama s invaliditetom. Planom detaljne regulacije Ade Ciganlije predviđena je izgradnja ove premosnice, a ostavljena je mogućnost za još jednu preko Savske magistrale, čiji položaj nije definisan.