NOVA ULICA GDE SU NEKADA BILE ŠINE: Radi se saobraćajnica od Bulevara patrijarha Pavla do mosta na Adi

A. V. V.

01. 04. 2022. u 10:15

GRAĐEVINCI i mašine koje je angažovao Grad juče su započeli uklanjanje šina oko Topčiderskog parka, čime su i zvanično krenuli radovi na izgradnji saobraćajnice koja će povezati Bulevar patrijarha Pavla od skretanja za Košutnjak do Mosta na Adi.

Foto N. Skenderija

Po završetku ovih poslova, kako je najavio zamenik gradonačelnika Goran Vesić, građani koji žive u naseljima u Rakovici i na Vidikovcu konačno će imati normalan prilaz Mostu na Adi.

- Za razliku od plana koji je Grad 2011. godine predstavio javnosti i koji je predviđao da se ulica napravi po sredini parka, mi smo promenili plan i nova ulica ide trasom nekadašnje železnice. Sačuvali smo čitav park - istakao je Vesić.

Kako su "Novosti" nedavno pisale, tender za izvođača radova na prvoj deonici Bulevara patrijarha Pavla do Mosta na Adi (prvo je rađen drugi deo) u dužini od 1,7 kilometara raspisan je krajem avgusta prošle godine. Posao je vredan preko dve milijarde dinara.

A kako su nam tada rekli u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju, na Bulevaru patrijarha Pavla urađena je jedna kolovozna traka i završena izgradnja raskrsnice sa Ulicom Pere Velimirovića. U toku je izrada desne strane kolovoza, završeno je postavljanje ivičnjaka i trenutno se vrše pripreme za asfaltiranje.

Prema najavama, završetak radova planiran je početkom maja, do kada treba da se završi postavljanje tramvajskih šina, povezivanje javne rasvete i izrada saobraćajne signalizacije. Ispod saobraćajnice položeno je 8,6 kilometara vodovodnih i kanalizacionih cevi.

IZMEŠTANjE KORITA REKE

U martu 2018. godine započeto je izmeštanje korita Topčiderke, što je bio preduslov za proširenje ulice. Urađen je tada novi most u Pere Velimirovića i zacevljen Kaljavi potok. A u septembru 2019. počeli su radovi na 1,8 kilometara Bulevara, a rokovi za završetak na ovom projektu prolongirani su nekoliko puta. Gradski oci su kao prvi kraj uređenja najavili proleće 2021. godine, ali je tada rok pomeren.

Zbog nedostatka radnika i problema sa projektnom dokumentacijom, ni taj rok nije ispoštovan. Tako je ceo projekat ušao u treću godinu.

Pogledajte više