NOĆNI REŽIM RADA ŠTITI TOPLOVODNI SISTEM: Radijatori nisu jednako topli kao tokom dana, građani da ne reklamiraju kvalitet grejanja
13. 12. 2021. u 15:39
REKLAMACIJE na kvalitet grejanja, sugrađani mogu da prijave Dispečerskom centru JKP "Beogradske elektrane" svakog dana do 19 sati. Ipak, iz preduzeća apeluju da u periodu noćnog rada ne zovu, jer noću nije isti režim snabdevanja.
- Toplotni izvori tokom noći rade sa odlazim temperaturama iz proizvodnih pogona u odnosu na dnevne režime rada i grejni dan, koji traje od 6 do 22 časa. Zbog toga radijatori nisu jednako topli kao tokom dana. Takav režim rada omogućava zaštitu toplovodnog sistema i uporedo akumulaciju temperatura u zagrevanim prostorijama potrošača - kažu u "Beogradskim elektranama".
Reklamacije korisnici mogu da prijave svakog dana od 7 do 19 časova pozivom na broj telefona 011/2093-011. Broj telefona za prijavu curenja na instalacijama 011/2093-100 dostupan je 24 sata tokom cele godine.
Pogledajte više