Kako mladi putuju
18. 06. 2018. u 12:03
Destinacije koje nude dobar provod i litre alkohola više nisu najtraženije među omladinom

Shutterstock
SUNCE, seks i sangrija - nekada se znalo da je ovo dobitna kombinacija kad je trebalo mlade privoleti da otputuju na neko mesto. Znali su to i prodavci turističkih aranžmana nudeći im upravo ovo "sveto trojstvo".
Danas turistički radnici moraju da menjaju ponudu i da akcenat stave na druge stvari. Destinacije koje nude dobar provod i litre alkohola više nisu najtraženije među omladinom. Umesto jeftinih odmora na kojima žele samo jedno - dobar provod, mladi sada prednost daju putovanjima sa smislom. Zainteresovani su da istraže udaljene destinacije, radije ostaju u hostelima nego u hotelima i žele da upoznaju kulturu, običaje i jezik destinacije na koju putuju. Ekološka svest je kod mnogih razvijena, razmišljaju o negativnom uticaju masovnog turizma, o zaštiti životne sredine, ne žele da eksploatišu mesto u koje su došli.
Svedoci smo zaokreta od odmora okrenutog hedonizmu i noćima u kojima se ispija alkohol u neograničenim količinama ka letovanju koje obuhvata elemente fitnesa i zdravog života. Istraživanja pokazuju da se 70 odsto milenijalaca radije hvali vremenom koje je prošlo otkad su se poslednji put napili nego time koliko su sinoć popili. Istraživanja takođe pokazuju da nedeljno konzumiraju pet jedinica alkohola, što prevedeno na razumljivi jezik znači samo dve čaše vina ili dve krigle piva.
Ali mladi danas imaju drugu opsesiju - kačenje fotografija na društvene mreže. Opsesija da zabeleže savršen selfi utiče i na izbor hotela. Svaki drugi mlad čovek priznaje da u izboru destinacije obraća pažnju na njenu fotogeničnost.