Valter i dalje mami Kineze
12. 11. 2016. u 14:30
Turistička organizacija Srbije na najvećem azijskom sajmu turizma (CITM) u Šangaju

TURISTIČKA organizacija Srbije (TOS) predstavlja brojne turističke potencijale naše zemlje na jednom od najvećih sajmova turizma u Aziji, "Čajna internešenel travel mart" (CITM) sajmu u Šangaju.
Na ovom sajmu, koji je počeo juče i trajaće do 13. novembra TOS će, u okviru promotivnih aktivnosti na ovom izrazito bitnom inostranom tržištu, koje ima i najveći broj turista na svetu, predstaviti atrakcije naše zemlje koje bi mogle privući turiste za koje se ceo svet bori, Kineze.
- Vest da će od 1. januara svi građni Kine moći da putuju u Srbiju bez vize, turistički poslanici su dočekali spremno, navodi se u saopštenju TOS.
Pored Turističke organizacije Srbije, na sajmu u Šangaju su i nacionalna avio-kompanija "Er Srbija" i turistička privreda Srbije, a TOS će izlagati na zajedničkom štandu sa Crnom Gorom pod zajedničkim sloganom "Wild Soul of Europe".
U saradnji predstavnika turističke privrede Srbije i Bosne i Hercegovine kreiran je poseban program pod nazivom "Putevima Valtera", inspirisan filmom "Valter brani Sarajevo", koji je privukao veliku pažnju Kineza, dok je glavni lik iz ovog filma, Velimir Bata Živojinović i danas u Kini veoma popularna ličnost.
Kineskim turistima na sajmu u Šangaju predstavljaju se turistički programi namenjeni ekskluzivno ovom tržištu.
I BEOGRAD
UZ predstavnike TOS i "Er Srbije", na štandu u Šangaju turističku ponudu Srbije promovišu i Turistička organizacija Beograda, kao i turističke agencije iz Srbije: "Travel to Balkan", "Top turs", "Rubikon travel "i "Glob metropoliten turs".