Kako je Turska postala turistička velesila
03. 04. 2016. u 11:00
Najbolji odnos cene i kvaliteta i ljubaznost domaćina krase ovu prelepu zemlju

NAČIN na koji je Turska za kratko vreme postala svetska turistička velesila, mogao bi da bude primer za mnoge zemlje, pa i našu.
Naime, mnoge mesta (pogotovo evropskog dela Mediterana) svoju poziciju turističkih velesila stekla su znatno sporije, mahom zahvaljujući onome što im je priroda poklonila kao neiscrpan resurs - sunce i more. Međutim, osnovna greška koja je kočila njihov brži turistički rast i razvoj leži u tome što su se upravo zbog tih prirodnih resursa ulenjili, pa su prestali da prate kako to komšija radi, verujući da je sve "bogom dato" i dovoljno. Druga greška jeste što su se velike destinacije poredile međusobno, vireći jedna drugoj u dvorište, nesvesne da je upravo njihovo dvorište rešenje za prosperitet.
Upravo u tom modelu ponašanja Turska je videla svoju šansu. Osim nekoliko hiljada kilometara predivne obale i klime na kojoj joj gotovo svi mogu pozavideti, Turska se usmerila u investiranje u izgradnju hotela i rezorta čiji je osnovni zadatak dobra i kvalitetna usluga. Pri tome, hotelijeri se nisu oslonili samo na strana iskustva. Naprotiv, u stilu dobrih trgovaca, poredili su se među sobom. Uvek su želeli da budu korak ispred komšijskog hotela, usavršavajući uslugu u svim segmentima do neverovatnih visina.
I još jedna lekcija koju mi u mnogim situacijama nismo znali da upotrebimo. Kada su se izdigli iznad svih ostalih turističkih ekonomija na Mediteranu, turski hotelijeri se nisu zaustavili i uspavali. Naprotiv, nastavili su sa još većim motivom da osmišljavaju nove sadržaje i neobična dešavanja, kako bi privukli i najprobirljivije goste.
Najbolji odnos cene i kvaliteta, neusiljena ljubaznost domaćina, klima za poželeti i tirkizno plavetnilo Mediterana, usklađeni sa ovim receptom nisu mogli da ne rezultiraju uspehom i vrtoglavim usponom turskog turizma.
POPUSTI DO 60 ODSTO
OSLUŠKUJUĆI potrebe i želje svojih gostiju, turski hotelijeri su ove godine na tržište izašli sa popustima koje druge destinacije ne mogu da prate - i do 60 odsto.
Posetite "1A Travel" i obezbedite sebi povoljno letovanje na najlepšim plažama Mediterana i uverite se da nije dobro samo ono što je skupo.
d
03.04.2016. 15:46
dokle bre vise tekstova o lijepoj turskoj
Slozio bi se sa svim,dodao bih da ima nesto i u njihovom mentalitetu sto daje utisak iskrene gostoljubivosti,koja je u ostatku turistickih zemalja Istoka i Zapada retka,medjutim mesto gde sam se u sve to uverio danas se nalazi 100 i 250 km od dva zestoka ratna zarista sto je sa turizmom nespojivo.
Turska nije sigurna kao Crna Gora koja nam je najbliža kao top destinacija. Pored prelepih plaža i starih gradova treba posetiti Žabljak-Durmitor sa 17 glečerskih jezera koji se nalaze na preko 1.400 metara nadmorske visine. Crno jezero je poznato u Evropi, kao i najdublji i najlepši kanjon reke Tare. Putevi su odlični, a čistoća na zavidnom nivou. Cene su niže nego u Srbiji, posebno gorivo.
@Gruja - Ne sumnjam da je Durmitor lep ali je suvise daleko od plaze. Zanimljiv je iskljucivo kao usputna stanica na djackoj ekskurziji da deca predahnu uz prsutu, jagnjetinu i (zavisno od uzrasta) vino ili sok i nastave prema moru.
@Gruja - Plaze?Koje plaze?Kamenite,prepune.naplacivanje suncobrana?Volim C.G.ali pricati o velicini plaza je malo nezahvalno...
Komentari (6)