Beograd zove Kineze u goste
18. 03. 2016. u 22:28
Turističke organizacije naše države i prestonice planiraju da privuku strance. Mnogi žele da vide grad Bate Živojinovića Valtera i zemlju Josipa Broza Tita

VOLE da putuju, uplaćuju skupe aranžmane preko turističkih agencija, lepo troše i nikada nisu nezadovoljni - ovo je profil najpoželjnijih turista današnjice.
Više od 120 miliona kineskih turista putovalo je prošle godine u inostranstvo i tom prilikom potrošilo 104 milijarde dolara! Kinezi su lane, dakle, uprkos ekonomskoj krizi, potrošili 16 odsto više novca nego godinu ranije.
- Kinesko tržište ima veliki potencijal, pa su svi zainteresovani da ih dovedu u svoju zemlju - kaže Marija Labović, direktor Turističke organizacije Srbije. - Veliki broj kineskih gostiju već je video najpoznatije evropske metropole, a sada žele nešto drugo, i tu je naša šansa.
Procenjuje se da će u narednih pet godina broj kineskih turista koji će putovati van Kine, kao i novac koji će potrošiti, biti udvostručen. S pravom očekujući deo kolača, srpska prestonica postala je član Svetske turističke federacije gradova koja promoviše gradove i regione na kineskom tržištu.
- Počeli smo da "napadamo" kinesko tržište i da zajedno nastupamo sa ostalim "drugim gradovima" - kaže Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograda.
- Spremni smo za kinesko tržište koje je željno novih odredišta i doživljaja, jer mi imamo šta da ponudimo. Pošto je Valter ikona u Kini, spremili smo promotivni film kojim ih pozivamo u goste.
Posredstvom turističkih agencija, lane je putovalo 116.969 putnika. Većina njih prvi put otputuje u Japan i Koreju, a zatim krenu u Tajland, Hongkong i Makao, pa tek potom u Francusku, Italiju i Švajcarsku. Kineske turiste zanimaju tri teme: kultura, umetnost i istorija.
- Kina ima ogromnu populaciju, ali uprkos neverovatnim brojkama za evropske uslove, i dalje mnogi nikada nisu napustili svoju zemlju - kaže Liu Jikaj, jedan od čelnika Svetske turističke federacije gradova. - Međutim, gosti koji dolaze u Srbiju nisu Kinezi koji prvi put putuju, niti mladi turisti. Kada prvi put napuste Kinu, svi žele da oputuju u Pariz i London, a mladi sami rezervišu promotivne karte i najjeftiniji smeštaj. Tipičan Kinez koji je zainteresovan da dođe u Srbiju stariji je od 50 godina, obrazovan, i ima novca i vremena da putuje. Vaši gosti su svi oni koji su već videli Rim i Pariz i sada žele da posete zemlju Valtera, da jedu ćevapčiće, vide Titov Beograd i rado se sećaju Jugoslavije. Takvih je mnogo, i to su zahvalni turisti koje ne smete da prepustite drugima.
miami
19.03.2016. 07:36
Ne radi Narodni muzej, srpske srednjovekovne tvrdjave su ruine, itd. Ne znam kakvu istoriju I umetnost planirate da im ponudite?
Valjda je Novak Djokovic poznatiji od "Valtera"?
Vi bi i Rođenu Majku dali za pare samo da neradite da vam gotovo dođe i da strpate u kasu, ili džepove. Srbija je nabogotaja Zemlja u Evropi po Svemu, i po Rudnom Blagu i po Poljoprivredi, i po Vodi, i po klimi. Ama po svemu, no ste zatukli Poljoprivrednike Uvozima i Porezima te više niko ne radi Zemlju Seljaci kupuju Hleb na pekaru. Okupatori kupili deo Zemlje u okolini Bora i izbušili nekoliko rupa i utvrdili da na toj lokaciji ima 8 puta više Zlata i Bakra no u Rudniku,koji vekovima radi,
Komentari (3)