Srbija iz Berlina osvaja Kinu

A. Krsmanović

10. 03. 2016. u 14:39

Dunav i ostalo vodeno blago naše zemlje glavna turistička tema na sajmu u Nemačkoj. U Turističkoj organizaciji Srbije ističu da je akcenat na aktivnom odmoru u prirodi i kineskom tržištu

Србија из Берлина осваја Кину

BERLIN - SPECIJALNO ZA „NOVOSTI“

VODENO blago Srbije, Dunav, ostale reke i jezera - glavni su aduti Turističke organizacije Srbije na najvećem svetskom sajmu turizma ITB koji je juče počeo u Berlinu.

Na sajmu, koji traje do 13. marta, na kojem nastupa 185 zemalja sveta, Srbija će započeti ovogodišnju kampanju "Dunav, reke i jezera - vodeno blago Srbije". Film o Dunavu u produkciji TOS nagrađen je na Festivalu turističkog filma koji je organizovan u okviru ove berlinske smotre, a nagrada će našoj turističkoj organizaciji biti uručena danas.

Posetioci sajma će moći da se upoznaju sa bogatstvom i raznovrsnošću celokupne turističke ponude Srbije, pre svega, prirodnim bogatstvima, živopisnim gradovima i kulturno-istorijskim nasleđem.

- Nemačka godinama predstavlja jedno od najvažnijih tržišta za turizam naše zemlje - kaže Marija Labović, direktor Turističke organizacije Srbije. - U Srbiji je lane zabeleženo 60.886 dolazaka nemačkih turista (što je povećanje od dva odsto u odnosu na prethodnu godinu). Ovi turisti su ostvarili 122.590 noćenja (sedam odsto više nego 2014. godine). Pored zabeleženih dolazaka i noćenja ostvarenih u hotelima u Srbiji, još je 18.810 nemačkih turista koji su na brodovima Dunavom posetili našu zemlju.

Akcenat promocije je na aktivnom odmoru u prirodi, ali i manifestacijama i gastronomskoj ponudi. TOS učestvuje i u aktivnostima Dunavskog centra za kompeticiju, u kojima učešće uzimaju i novinari, predstavnici turističke privrede, kao i političari.

Na štandu TOS, ponudu predstavlja i Turistička organizacija Beograda, Turistička organizacija Vojvodine, Turistička organizacija Novog Sada, Turistička organizacija Čačak, Turistička organizacija Zlatibora kao i predstavnici turističke privrede iz mnogobrojnih agencija, hotela, planina i banja. Berlinski sajam nije namenjen samo nemačkom tržištu, već je ovo planetarno najvažniji događaj u turističkoj industriji na koji dolaze kupci iz čitavog sveta.

- Ovogodišnju kampanju sa identitetom "Gou Belgrejd" promovisaćemo prvenstveno u Kini, Rusiji i zemljama u okruženju - kaže Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograd. - Promovišemo i publikaciju "96 sati u Beogradu" na: nemačkom, ruskom, engleskom, turskom, holandskom, švedskom... Predstavljamo i brošuru "Belgrejd menjuel" namenjenu onima koji žele da "kupe" novi model naše prestonice. Međutim, sajam u Berlinu koristimo najviše da "napadnemo" kinesko tržište, jer smo započeli ozbiljnu promociju Beograda u najmnogoljudnijoj zemlji sveta.

Beograd je prošle godine zabeležio rekordnu godinu u turizmu sa porastom broja noćenja od 34 odsto. Predstavnici TOB-a u Berlinu imaju nekoliko ugovorenih sastanak sa kineskim turoperatorima, a nastupaju i na štandu "Turist destinejšn sitiz" koji je samo za kinesko tržište.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije