“Viz eru“ Beograd postao preskup
02. 04. 2014. u 14:17
Mađarska niskotarifna avio-kompanija, „Viz er“, od 6. maja ukida linije iz Beograda ka Oslu i Briselu i smanjuje broj letova ka drugim destinacijama
MAĐARSKA niskotarifna avio-kompanija, „Viz er“, od 6. maja ukida linije iz Beograda ka Oslu i Briselu i smanjuje broj letova ka drugim destinacijama. Odluka da prepolovi kapacitete u Beogradu doneta je zbog povećanja aerodromskih troškova za 40 odsto. Džon Stivenson, izvršni potpredsednik „Viz era“, kaže da je beogradski aerodrom „Nikola Tesla“ postao najskuplji u njihovoj mreži letova. Putnicima koji imaju rezervacije za letove na linijama koje se ukidaju biće ponuđena puna refundacija. Cene karata za letove ka preostalim destinacijama biće povećane za pet do deset evra, koliko su po putniku porasli i troškovi za mađarsku avio-kompaniju.
Tako će sa beogradskog aerodroma biti 130.000 putnika manje. Broj letova će se smanjiti za 700.
- Ne planiramo da napustimo ovo tržište - kaže Stivenson. - Ostavićemo jedan avion u Beogradu, a drugi ćemo prebaciti u Rigu pošto su u Letoniji niskotarifne kompanije dobrodošle. Ukoliko beogradski aerodrom vrati šemu plaćanja kakva je bila do 1. aprila mi ćemo i broj letova vratiti na staro. Ovo je tužan dan za srpske putnike i za srpski turizam. Verujemo da je pristup niskim tarifama u avio-saobraćaju dobar za Srbiju, ali nažalost ovo uverenje ne deli beogradski aerodrom. Kao jedan od najskupljih aerodroma u Evropi trebalo bi da podstiče niskotarifna putovanja umesto što nepravedno štiti visokoplatežni „Etihad“ - „Er Srbiju“, koji teži da preuzme monopol.
Beogradski aerodrom samo primenjuje preporuku, koju je zaključkom usvojila Vlada Srbije krajem prošle godine, a to znači pogodnosti za otvaranje linija ka novim destinacija i za one koji imaju više od pola miliona odlazećih putnika.
NIJE BILO UŠTEDA
NA konstataciju „Novosti“ da je u protekle tri godine zahvaljujući popustima na beogradskom aerodromu „Viz er“ uštedeo više od 5,4 miliona evra, Džon Stivenson kaže:
-Ništa mi nismo uštedeli, jer da nije bilo podsticaja, ne bismo ni došli. Dobar deo usluga aerodroma mi nismo ni koristili. Po putniku aerodromska usluga sada je za nas 31 evro, a za „Er Srbiju“ 17 evra.
Deki
02.04.2014. 14:34
Hahaha vodeći aerodrom u regionu, sa najskupljim taksama u Evropi. Živela Air -Serbia, čiji ugovor osim potpisnika, niko nije video.
@Deki - Kao prvo, kompanija Air Serbia nema veze sa aerodromom Nikola Tesla i sa visinom aerodromskih taksi to su potuno dve odvojene firme i Air Serbia kao i WIZZ plaća sve aerodromske takse a kao drgo uz dužno poštovanje prema WIZZ, beogradski aerodrom je glavni aerodrom pa ako im je skupo da tu slecu neka kao i u drugim zemljama Evrope koriste usluge manjih aerodroma npr. Niš ;))
@Deki - Video je Saša Radulović, ali su svi gluvi i ne čuju šta čovek priča, tako nam i treba, evo vam Čučković.
@Deki - Не разумем људе који коментаришу само из разлога да би учествовали...? Боље би било када би се мало више информисао и проширио своје хоризонте! У супротном, ћути!!!аеродром Никола Тесла је поебан економски субјект и нема никакве везе са АирСербиа.ВиззАир не укида број лета према Ослу и Бриселу због аеродромске таксе већ због малог броја путника. Линија према Ослу ѕе завршава у Сандефјод, градићу који је удаљен 120 км од Осла. Већина путника користе норвешку компанију "норвегиан"
@Deki - Da li ste vi naivni ili ste nesto drugo? Vlada Srbije je vlasnik i Aerodroma i vecinskog dela Air Serbia. Ovo je uradjeno iskljucivo da se naskodi konkurenciji Air Serbia...i cenu toga ce platiti prosecni ljudi koji jedva da su imali i za low cost letove a o redovnim da ne govorimo...Air Serbia je projekat koji nije postavljen na zdravim osnovama. Uradjeno je sve preko noci zarad politickih poena. Kompanija se ne osniva u roku od mesec dana, niti kompaniju mogu da "dignu" polovni avioni.
Komentari (38)